Gjest bombaysapphire Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Det var noen uker siden på nrk tror jeg hvor i slutts-rulletekstene jeg hørte en Bob Dylan sang som jeg skulle gjerne visst hva het. Mer info har jeg ikke..... Noen som vet? 0 Siter
Gjest osiris Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Husker du noe tekst fra sangenm eventuelt hvilken film det var fra? 0 Siter
Gjest bombaysapphire Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Husker du noe tekst fra sangenm eventuelt hvilken film det var fra? Nope, men jeg tror kanskje jeg har funnet den likevel, den het things have changed. Takk uansett 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Nope, men jeg tror kanskje jeg har funnet den likevel, den het things have changed. Takk uansett Ja. Soundtracket til "Wonderboys". 0 Siter
Gjest bombaysapphire Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Ja. Soundtracket til "Wonderboys". Var det det? Okay, thank you =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.