Gjest eckbo fan Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Noen som er enig? Jeg synes det er helt fantastisk bra laget, espen eckboburde jo få oscar. Jeg sitter liksom ikke og flirer hele tiden, men sitter helt fascinert av disse figurene han parodierer. Det er SYKT bra!!! 0 Siter
flisa Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Huff - har ikke fått sett den i år jeg - men "Bjekke" er min favoritt, var han med i år? (fått bredbånd jeg se - og får ikke gjort annet -hehe) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Helt enig!! Eckbo er helt utrolig flink. Fikk ønske han var oftere å se på tv. Etter min mening er han desidert den beste komikeren her i landet. 0 Siter
Mistera Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Må si at jeg liker han 14 åringen han spiller best av de han parodierte i år! Det er så herlig likt fjortisser:) 0 Siter
Gjest eckbo fan Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Huff - har ikke fått sett den i år jeg - men "Bjekke" er min favoritt, var han med i år? (fått bredbånd jeg se - og får ikke gjort annet -hehe) Bjekke, nei jeg tror ikke det...Hvilken figur var det da? Du MÅ se på, eller kjøpe DVD'en med påskenøttene som visstnok finnes. 0 Siter
Gjest eckbo fan Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Må si at jeg liker han 14 åringen han spiller best av de han parodierte i år! Det er så herlig likt fjortisser:) Hehe, enig. Han er til å spise opp =) 0 Siter
Mistera Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Hehe, enig. Han er til å spise opp =) syntes han får hele greia så utrolig bra til:) den lyse finto stemmen og hele greia... han er bare såå digg:) 0 Siter
flisa Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Bjekke, nei jeg tror ikke det...Hvilken figur var det da? Du MÅ se på, eller kjøpe DVD'en med påskenøttene som visstnok finnes. Asbjørn Bjekke! 0 Siter
Gjest eckbo fan Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Asbjørn Bjekke! Åja, Asbjørn!! Han er jo rett og slett fantastisk =)=) =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.