skorpionfisken Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Jeg hadde ett innlegg tidligere hvor jeg lurte på hva jeg skulle gjøre med 3 pakker fløte. De endte med at jeg lagde is med dajm i. Fantastisk nydelig is, og forbausende lett å lage. Men så står jeg her da, med 8 eggehviter til overs.... Her kaller jeg på kreativiteten deres igjen. Hva gjør jeg med 8 eggehviter. I vafler? Blir det etende uten eggeplommer? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 saan skumgreie.. med sjokoladetrekk paa!! *toerker sikkel av tastaturet* 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Pikekyss! Marengs! Her har du en oppskrift: http://www.varden.no/matogdrikke/recipe.asp?recipe=4075 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 saan skumgreie.. med sjokoladetrekk paa!! *toerker sikkel av tastaturet* Oppskrift? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Oppskrift? der kom jeg til kort gitt.... Jeg bare spiser jeg.. kan ikke oppskrifter ogsaann. eh..hehe.. 0 Siter
Gjest bollemons Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 saan skumgreie.. med sjokoladetrekk paa!! *toerker sikkel av tastaturet* kokosboller? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 kokosboller? nei ikke kokos.. selv om det ogsaa er knakende godt. Men saann skum kake greie. Olsen paa strek eller noe i den duren. Merkelig navn paa en kake i grunnen.. Men men godt er det. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 nei ikke kokos.. selv om det ogsaa er knakende godt. Men saann skum kake greie. Olsen paa strek eller noe i den duren. Merkelig navn paa en kake i grunnen.. Men men godt er det. herregud.. *flau*. det er jo som kokosboller.. bare kokosboller har kokos paa toppen. *treg* 0 Siter
Gjest litt lat, men ok Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Lag noen mandelbunner og hiv i fryseren, så har du noe å ta opp å fylle med det du vil om du får uventede gjester 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.