Gå til innhold

Raketter og katastrofe-i går

Anbefalte innlegg

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Hei,

Det er da rimelig naivt å ha 2 minutters stillet akkurat ved midnatt på nyttårsaften, hvor folk ofte har drukket, og ikke nødvendigvis ser på klokken, eller tenker på verdenssituasjonen.

Med vennlig hilsen

Som jeg allerede har sagt: Ikke alle bruker nyttårsaften til å høre på radio eller se TV, heller.

Skrevet

Det er visst mulig ja,..men akseptabelt er det ikke. Spørs om ikke jeg hadde fika tilbake..

Skrevet

Hei,

Det er da rimelig naivt å ha 2 minutters stillet akkurat ved midnatt på nyttårsaften, hvor folk ofte har drukket, og ikke nødvendigvis ser på klokken, eller tenker på verdenssituasjonen.

Med vennlig hilsen

Skulle jeg rolig mene.

Skrevet

Dårlig oppførsel, men jeg skjønner imidlertid ikke hvor rødstrømpe-kategoriseringen kommer inn i bildet.

Er det typisk feministisk å kicke på rakettoppskyting??

Skrevet

Dårlig oppførsel, men jeg skjønner imidlertid ikke hvor rødstrømpe-kategoriseringen kommer inn i bildet.

Er det typisk feministisk å kicke på rakettoppskyting??

Drit nå i hva han kaller kvinnefaenskapet. Det hun gjorde, var totalt uakseptabelt uansett.

Skrevet

Drit nå i hva han kaller kvinnefaenskapet. Det hun gjorde, var totalt uakseptabelt uansett.

Yepp - og det slår jeg jo fast i første setningen.

Men flisespikkingen min får du aldri.

;oP

Skrevet

Yepp - og det slår jeg jo fast i første setningen.

Men flisespikkingen min får du aldri.

;oP

:-)

Jeg tror hvem som helst hadde blitt sint og vrengt ut av seg et nedskrevet ord, i et slikt tilfelle som innskriver her beskriver. Dette uten å tenke særlig nøye over ordvalget :-)

Hun som rappa til vedkommende, skal være veldig glad han ikke tok igjen. Tenk deg å være så inni hampen ubetenksom som dette hespetreet var - foran barna også.

Skrevet

:-)

Jeg tror hvem som helst hadde blitt sint og vrengt ut av seg et nedskrevet ord, i et slikt tilfelle som innskriver her beskriver. Dette uten å tenke særlig nøye over ordvalget :-)

Hun som rappa til vedkommende, skal være veldig glad han ikke tok igjen. Tenk deg å være så inni hampen ubetenksom som dette hespetreet var - foran barna også.

Jeg kunne nok fort lappa tilbake. Litt bråsint sånn.

Gjest snuupii
Skrevet

Det er vel ikke en helt normal måte for voksne folk å reagere på det nei. Men på en annen side, denne dama kunne jo muligens være litt personlig involvert, kanskje hun hadde familie eller venner som er savnet der nede og flippa litt ut når du kom med rakettene dine og hun skulle være stille et minutt??

Skrevet

Jepp - mye bedre å smekke til noen enn å bryte stillheten med raketter.

Skrevet

Når det skal være ett minnutts stillhet , så synest jeg også at det er respektløst å sende opp raketter . Det må da gå ann å respektere slikt . Kommer på lik linje med de som sitter og samtidlig skravler under nasjonalsangen på 17 mai det . Her var det og folk som fyrte løs med raketter under det minuttet det skulle være stille . Til info så sendte vi også opp raketter , men da etterpå.

Skrevet

Det er vel ikke en helt normal måte for voksne folk å reagere på det nei. Men på en annen side, denne dama kunne jo muligens være litt personlig involvert, kanskje hun hadde familie eller venner som er savnet der nede og flippa litt ut når du kom med rakettene dine og hun skulle være stille et minutt??

Men hun kunne da ikke vite om HAN var personlig rammet, eller kjente noen som var rammet heller - bare at han taklet det på en annen måte.

Å hva slags stillhet er det å rappe til noen?

Hvorfor kunne hun da ikke holdt et minutts stillhet der folk var samlet for å gjøre det, (det fantes vist slike steder).

Hun hadde vel ingenting der oppe på åsen hvor HAN og barna hans var å gjøre. Var hun bare ute etter å kontrollere andre, og for å markere at hennes tankegang var den som var riktig.

Vi også hadde et minutts stillhet, men ikke kl 2400. Vi tok det etterpå - når det passet best, og hele familien var samlet inne rundt bordet. Jeg tror ikke det var noen berørte som merket forskjell gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...