Gjest hva er feil? Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Jeg har Win Xp Pro, og har vært fornøyd med den hele veien. Men for ca 3 uker siden så merket jeg noe merkelig. Sider vil ikke oppdatere seg uten at jeg trykker på "oppdater". Dette er svært kjedelig. Vil jo at siden skal oppdateres automatisk. 0 Siter
Femma Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Tools --> Internet Options --> Fanebladet General, klikk på Settings, og se om du har hake på "Every visit to the page" 0 Siter
Gjest hva er feil? Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Tools --> Internet Options --> Fanebladet General, klikk på Settings, og se om du har hake på "Every visit to the page" Tusen takk for svar!Nå er alt bra igjen, etter at jeg gjorde som du beskrev her. Lurer på hvorfor det plutselig ble endret, jeg, innstillingene altså. Har ikke oppdatert ie. 0 Siter
Femma Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Tusen takk for svar!Nå er alt bra igjen, etter at jeg gjorde som du beskrev her. Lurer på hvorfor det plutselig ble endret, jeg, innstillingene altså. Har ikke oppdatert ie. Ikke vet jeg. Ingen andre som har plukka på pc'n da? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.