Gå til innhold

Fantastisk flott date, men det hele tok brått slutt..

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet ung kvinne
Skrevet

For noen dager siden ble jeg bedt ut av en mann jeg ikke har snakket med på mange år. Vi hadde en utrolig koselig kveld, og han ga meg mange komplimenter -og fortalte meg bl.a at han hadde hatt så lyst til å treffe meg igjen.

Absolutt ingenting skjedde mellom oss,vi bare pratet en hel masse.

Han sa han skulle ønske vi hadde mer tid den kvelden.

Men så, da jeg skulle gå, spurte jeg ham "Når ses vi igjen, da?"...Jeg regnte faktisk med at vi ville ses igjen etter en så fin kveld. Men da trakk han meg bare inntil seg og ga meg en lang og god klem. Han svarte meg ikke, men ønsket meg god tur tilbake til hjembyen min..(jeg bor i en helt annen by)..også sa han "jeg har jo nummeret ditt!". Ingenting denne kvelden tydet på at vi IKKE skulle ses igjen, så jeg ble litt skuffet der og da.

Dagen derpå sendte jeg ham en sms der jeg takket for en flott kveld og skrev at jeg fikk litt følelsen av at det ikke var interessant å se meg igjen, men at jeg selv kunne tenkt meg å bli bedre kjent.

Etter mange timer fikk jeg svar. Da skrev han "jeg kan ikke nå.Ønsker ikke begrunne det, men det har ikke med deg å gjøre. Dette er dumt..."...

Det var alt han skrev! Hva mener han egentlig? Kan ikke...?

Betyr det at han mest sannsynlig vil ta kontakt siden, da?

Jeg må si jeg sitter med mange spørsmål etter dette. At han plutselig ikke kan, det er litt rart...Han sier det ikke har med meg å gjøre, men det virker som han allerede på slutten av daten visste at han ikke kunne se meg igjen,. Hvorfor be meg ut i utgangspunktet da? ...

Jeg må stole på at det ikke har med meg å gjøre, men hva kan det være?

Har ikke svart ham på den meldingen. Nå får det være opp til ham. Men skylder han meg ikke en forklaring en vakker dag?

Håper noen kan dele sine tanker om hva dette kan bety. Jeg er såret og skuffet, og dessverre gjorde dette veldig vondt pga andre vonde erfaringer. ...

Hilsen fortvilet ung kvinne

Skrevet

Er han singel?

Ja,veldig singel.Og ikke noe annet på gang ettersom jeg vet..Han har jo vært nokså giret for å ta kontakt med meg, og var nokså rakst ute da jeg selv ble singel for nokså kort tid siden...Hvorfor lurte du? :-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja,veldig singel.Og ikke noe annet på gang ettersom jeg vet..Han har jo vært nokså giret for å ta kontakt med meg, og var nokså rakst ute da jeg selv ble singel for nokså kort tid siden...Hvorfor lurte du? :-)

Fordi jeg tenkte at det kunne være grunnen til at han trakk seg. hmm, pussig fyr gitt:-)

Skrevet

Fordi jeg tenkte at det kunne være grunnen til at han trakk seg. hmm, pussig fyr gitt:-)

Må gjøre det kostbar. Turn-off når man ikke må slite for å få dama.(for enkelte) Og når du sender han meldinger, blir det mere at du jager han, og noen liker ikke dette.(bare en teori)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Må gjøre det kostbar. Turn-off når man ikke må slite for å få dama.(for enkelte) Og når du sender han meldinger, blir det mere at du jager han, og noen liker ikke dette.(bare en teori)

Var den til meg?

Skrevet

Nå aner jeg ikke hva de andre har svart deg men jeg vil tro at det er ganske sikkert at denne mannen er gift eller samboer og ikke har tenkt å flytte fra henne.

Han her burde du bare glemme.

Skrevet

Jeg synes det virker som han er i et etablert forhold eller nå holder på å etablere noe som ikke er forenelig med å utvilke noe mer med deg.

Dessverre.

Da burde han selvsagt ikke falt for fristelsen til å be deg ut, men det var kanskje noe han ikke klarte å la være..?

Uansett, så stror jeg nok jeg ville lagt vekk tankene på ham, gitt.

Mvh

Skrevet

Nå aner jeg ikke hva de andre har svart deg men jeg vil tro at det er ganske sikkert at denne mannen er gift eller samboer og ikke har tenkt å flytte fra henne.

Han her burde du bare glemme.

Jeg går da ikke ut med en fyr som er gift eller har samboer. Mannen kjenner jeg veldig godt til, og er veeeldig singel ;-)

Skrevet

Jeg går da ikke ut med en fyr som er gift eller har samboer. Mannen kjenner jeg veldig godt til, og er veeeldig singel ;-)

Da beklager jeg men mange menn forteller ikke at de er gift. Er du sikker på at han ikke har en annen på gang?

Eller så kan det være at han kun føler vennskap og ikke er interessert i et seksuelt forhold eller kanskje han er skaphomse? Det er vanskelig å vite.

Skrevet

Snodig fyr!

Tror jeg hadde prøvd å glemme en slik tøysekopp av en mann, uansett hvilke grunner han har.

Skrevet

Du burde vel slå dette fra deg.

På meg virker som om mannen kan ha en dame - men at han sikkert er inntatt i deg også.

Nei, glem dette-

Gjest spør ham
Skrevet

Jeg ville sendt ham en mail/sms og sagt at svaret hans var forvirrende og snodig, og at du etter en såpass hyggelig kveld ville sette pris på om han kunne være åpen om årsaken til at han ikke vil treffes. Si at du respekterer hans grunner, men gjerne vil ha et hint om hva det gjelder.

Hvis han gir deg et svar, så kan du slå deg mer til ro. Hvis han fortsatt ikke vil svare, syns jeg han behandler deg såpass respektløst at du bør finne deg en annen.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jaja, hvis du VET han er singel, så er han kanskje bare av den typen som elsker jakten. Spenningen ved å se om han kan 'få' ei dame. Men så ble denne dama veldig interessert alt for raskt, så da ble han litt skremt. Og så har han jo allerede fått bekreftet at han kan få deg hvis han vil, så da er det ikke mye spenning ved den jakta mer. DU jakter jo isteden på han.

Finnes både kvinner og menn med det problemet der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...