Gå til innhold

hei!!!!!

Gjest plis svar!!!kosemoseoverdose!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest plis svar!!!kosemoseoverdose!!!!!
Skrevet

hei!!! jeg bare lurte på noe.... hvis veninna mi er sammens en gutt som akkurat har vert sammens en annen jente og hun andre jenta som er sammen han gutten har vert sammens mange andre gutter samtidig.. da kan vel jeg bli sammen han nå selvom hun egentlig er det når han er forelska i meg.. hun andre er også forelska i en annen?????

Skrevet

gode gud.

Fyller det deg ikke med håp og trygghet for de kommende generasjoner?

*uskyldig*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Fyller det deg ikke med håp og trygghet for de kommende generasjoner?

*uskyldig*

Med vennlig hilsen

lol

Skrevet

Dette her skjønnte jeg ikke bæret av, men kansje du skulle legge dette ut på ungdomsforum, der de snakker sånn språk? Var litt kinesisk dette for meg:)

Skrevet

En diskusjon under 6 øyne, for oppklaringer, er nok på sin plass her.

Gjest gode.g
Skrevet

Oij! skjønte du den du da?

Skrevet

ja hvis veninna di er sammens en gutt som akkurat har vert sammens en annen jente og hun andre jenta som er sammen han gutten har vert sammens mange andre gutter samtidig.. da kan vel du bli sammen han nå selvom hun egentlig er det når han er forelska i deg..

;)

Skrevet

Hun vil bli sammen med typen til venninna si.

Venninna hennes og den typen er visst i ett åpent forhold, virker det som.

D.v.s.venninna til trådstarter er sammen med mange andre samtidig.

Skrevet

Oij! skjønte du den du da?

Skrevet

Takk for oppklaringa!

Skrevet

Dette her skjønnte jeg ikke bæret av, men kansje du skulle legge dette ut på ungdomsforum, der de snakker sånn språk? Var litt kinesisk dette for meg:)

Skjønte ikke det der jeg heller *ler*.

Skrevet

Jeg har helt seriøst prøvd å skjønne hva du egentlig lurer på her, men dessverre så går det ikke inn. Beklager.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Du nevner 'venninna' mi bare en gang, og 'hun der andre jenta' et par ganger, så jeg fikk ikke tak essensen her. Var det venninna di som er sammen med andre, mens hun er sammen med han du er forelska i? Og som er forelska i deg? hehe... Nå begynner visst jeg også...

Menfor å si det slik, vil du beholde henne som venninne,så er det best å holde deg unna hennes kjæreste!

Skrevet

Jeg har helt seriøst prøvd å skjønne hva du egentlig lurer på her, men dessverre så går det ikke inn. Beklager.

Me Too! Men så tenkte jeg at kansje det var en gåte? det var så masse sammens å hennes å så mange ssss at det kunne ikke være annet... spørr du meg:)

Skrevet

Godt noen skjønnte det;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...