Gå til innhold

Kan man lage kake dagen i forveien?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

matildes mor

Hei!!

Sjokoladekake og gulrotkake kan lages uten problemer dagen i forveien.

Bløtkaken kan du fylle-slik at den får stått og trekkt seg et døgn.Dekorer den og ta kremen utenpå den,den dagen du skal servere kaka.

Det verste jeg vet er krem som du ser ikke er fersk!!

Lykke til!!

Annonse

Gjest Dame55

Hei!!

Bløtkaken kan du fylle-slik at den får stått og trekkt seg et døgn.Dekorer den og ta kremen utenpå den,den dagen du skal servere kaka.

Lykke til!!

Jeg hverken ser eller smaker forskjell på kremen om kaka er lagd dagen i forveien (men, lar den aldri stå lenger), men spørs jo hvor va'r man er på dette.

Jeg hverken ser eller smaker forskjell på kremen om kaka er lagd dagen i forveien (men, lar den aldri stå lenger), men spørs jo hvor va'r man er på dette.

Jo, det smaker ikke like godt av en bløtkake som er laget dagen i forveien. En kjenner at kremen ikke er nylaget.

De andre kakene kan godt lages før, men jeg ville også ha mikset kremen samme dagen.

Gjest rutangis netu

Hei!!

Lykke til!!

DET var en god ide! Synes selv kremen smaker bedre dagen derpå, men for meg som pynter med kremsprøyte så ser den jo litt slapp ut etter en natt i kjøleskapet. Så da var det en god ide å fylle den dagen før, og ta selve den synlige pyntinga på festdagen. DET skal jeg adoptere. Det er jo deling av sukkerbrød og fylling som er den kjedelige biten. Pynting er bare gøy!

Takk for tipset! (selv om det ikke var meg som spurte...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...