Gå til innhold

Slanking før mageplastikk/brystreduksjon?

Anbefalte innlegg

Gjest Antisugar

Jeg veier ca 15 kg for mye i forhold til BMI-korrekt vekt. Jeg trives på denne vekten, og har ingen lyst/planer til å slanke meg. Likevel har jeg to saker som jeg har lyst til å ordne på - det ene er brystene, bruker str 80E og det er stor forskjell i størrelsen på brystene. Ønsker meg brystreduksjon/løft og jevnere størrelse. Det andre er magen - etter to tette sv.skap har jeg fått en hengende og rynkete mage, jeg får ofte eksem i folden like over skambenet. Ønsker meg derfor mageplastikk. Er det noen som har peiling på om jeg kan få utført disse inngrepene eller om jeg vil få beskjed om å slanke meg uansett?

Fortsetter under...

For at det offentlige skal godkjenne et slikt inngrep,må du være maks 10% overvektig. Du må også ha et heng på min.2cm,samt medisinske indikasjoner på inngrepet. Siden du har eksem i folden går nok det som medisinsk indikasjon,men jeg tror du må ned i vekt. Du får også penere resultat hvis du er tilnærmet normalvektig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...