Gjest ryddige rom Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Ruller med gavepapir, gavebånd og evt. annen emballasje. Er jo nyttig å ha tilgjengelig når man skal pakke inn bursdagspresanger osv, men er for stort til skuffer osv. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 På arbeidsrommet mitt er det et innebygd skap der døra er hektet av (ellers ble det ikke plass til skrivebordet, om den skapdøra skulle opp og igjen - lite rom). Der står det stabla papirruller, bl.a. I ei hylle (nok ment for gensere o.a.) ligger sløyfer og bånd. IKKE noe eksempel til etterfølgelse. Alt støver ned - fordi døra er av - og alle sløyfene og båndene detter ut hver gang man leter etter noe annet. Siden du spør. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Vi har en komode med store skuffer. En skuffe har vi bare gavepapir, bånd, klistremerker ect. som brukes til å pakke inn gavene. 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 I et innebygget klesskap som ikke blir brukt til klesskap. Er plass til å henge klær der, ikke hyller liksom... 0 Siter
cecily Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Vi har det i et bittelite skap på kjøkkenet. Skapet er over kjøleskapet og jeg trenger en krakk for å komme opp, og er altså ikke egnet for noe vi bruker hver dag. 0 Siter
amber sun Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Jeg har ruller med gavepapir, silkepapir og bånd i et par skuffer i skatollet. Altså helt vanlige, litt brede, skuffer. God plass der. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 I et benkeskap, legger rullene på tvers i skapet så blir det plass. Surrer en strikk rundt hele bunte. Ja, greit med et lite lager av papir og bånd. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 I hyller på vaskerommet, sammen med bordpynt, limpistol og denslags stæsj. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Innerst, nederst i klesskapet mitt, men skulle gjerne hatt plass i et skap på kjøkkenet. 0 Siter
Gjest Min måte Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Stikker dem ned i en slik stor,gammeldags syltekrukke (har mange, elsker å pakke gaver) og oppbevarer dem i et kott i annen etasje. Litt tungvint å få henta, men... Ruller med bånd har jeg i en bærepose som jeg henger på en spiker ved siden av. Ville hatt det på kjøkkenet,eller på et kontor, men vi har få rom og lite skapplass dessverre. 0 Siter
Gjest Min måte Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Stikker dem ned i en slik stor,gammeldags syltekrukke (har mange, elsker å pakke gaver) og oppbevarer dem i et kott i annen etasje. Litt tungvint å få henta, men... Ruller med bånd har jeg i en bærepose som jeg henger på en spiker ved siden av. Ville hatt det på kjøkkenet,eller på et kontor, men vi har få rom og lite skapplass dessverre. Det vsr mange papirruller jeg hadde mange av, ikke krukker. hehe... Så det kunne misforstås. SÅ innpakkingsgæer'n er jeg tross alt ikke! 0 Siter
Zarine Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 På arbeidsrommet mitt er det et innebygd skap der døra er hektet av (ellers ble det ikke plass til skrivebordet, om den skapdøra skulle opp og igjen - lite rom). Der står det stabla papirruller, bl.a. I ei hylle (nok ment for gensere o.a.) ligger sløyfer og bånd. IKKE noe eksempel til etterfølgelse. Alt støver ned - fordi døra er av - og alle sløyfene og båndene detter ut hver gang man leter etter noe annet. Siden du spør. Ta og legg sløyfer og bånd i ei lita korg/boks/eske, da vel :-) Og kanskje eit pent forheng foran skapet kan halde unna litt av støvet ettersom det ikkje er dør? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Her pakkes det inn året rundt så de er lett tilgjengelig i en bred skuff i kjøpmannsdisken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.