Gå til innhold

Hvor oppbevarer dere

Anbefalte innlegg

Gjest ryddige rom
Skrevet

Ruller med gavepapir, gavebånd og evt. annen emballasje. Er jo nyttig å ha tilgjengelig når man skal pakke inn bursdagspresanger osv, men er for stort til skuffer osv.

Gjest LucySky
Skrevet

På arbeidsrommet mitt er det et innebygd skap der døra er hektet av (ellers ble det ikke plass til skrivebordet, om den skapdøra skulle opp og igjen - lite rom). Der står det stabla papirruller, bl.a. I ei hylle (nok ment for gensere o.a.) ligger sløyfer og bånd. IKKE noe eksempel til etterfølgelse. Alt støver ned - fordi døra er av - og alle sløyfene og båndene detter ut hver gang man leter etter noe annet.

Siden du spør.

Gjest Saigon
Skrevet

Vi har en komode med store skuffer. En skuffe har vi bare gavepapir, bånd, klistremerker ect. som brukes til å pakke inn gavene.

Skrevet

I et innebygget klesskap som ikke blir brukt til klesskap. Er plass til å henge klær der, ikke hyller liksom...

Skrevet

Vi har det i et bittelite skap på kjøkkenet. Skapet er over kjøleskapet og jeg trenger en krakk for å komme opp, og er altså ikke egnet for noe vi bruker hver dag.

Skrevet

Jeg har ruller med gavepapir, silkepapir og bånd i et par skuffer i skatollet. Altså helt vanlige, litt brede, skuffer.

God plass der.

Gjest Dame55
Skrevet

I et benkeskap, legger rullene på tvers i skapet så blir det plass. Surrer en strikk rundt hele bunte. Ja, greit med et lite lager av papir og bånd.

Skrevet

I hyller på vaskerommet, sammen med bordpynt, limpistol og denslags stæsj.

Skrevet

Innerst, nederst i klesskapet mitt, men skulle gjerne hatt plass i et skap på kjøkkenet.

Gjest Min måte
Skrevet

Stikker dem ned i en slik stor,gammeldags syltekrukke (har mange, elsker å pakke gaver) og oppbevarer dem i et kott i annen etasje. Litt tungvint å få henta, men... Ruller med bånd har jeg i en bærepose som jeg henger på en spiker ved siden av.

Ville hatt det på kjøkkenet,eller på et kontor, men vi har få rom og lite skapplass dessverre.

Gjest Min måte
Skrevet

Stikker dem ned i en slik stor,gammeldags syltekrukke (har mange, elsker å pakke gaver) og oppbevarer dem i et kott i annen etasje. Litt tungvint å få henta, men... Ruller med bånd har jeg i en bærepose som jeg henger på en spiker ved siden av.

Ville hatt det på kjøkkenet,eller på et kontor, men vi har få rom og lite skapplass dessverre.

Det vsr mange papirruller jeg hadde mange av, ikke krukker. hehe... Så det kunne misforstås. SÅ innpakkingsgæer'n er jeg tross alt ikke!

Skrevet

På arbeidsrommet mitt er det et innebygd skap der døra er hektet av (ellers ble det ikke plass til skrivebordet, om den skapdøra skulle opp og igjen - lite rom). Der står det stabla papirruller, bl.a. I ei hylle (nok ment for gensere o.a.) ligger sløyfer og bånd. IKKE noe eksempel til etterfølgelse. Alt støver ned - fordi døra er av - og alle sløyfene og båndene detter ut hver gang man leter etter noe annet.

Siden du spør.

Ta og legg sløyfer og bånd i ei lita korg/boks/eske, da vel :-) Og kanskje eit pent forheng foran skapet kan halde unna litt av støvet ettersom det ikkje er dør?

Skrevet

Her pakkes det inn året rundt så de er lett tilgjengelig i en bred skuff i kjøpmannsdisken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...