Gjest dumme Telenor :( Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Idag får jeg ikke hente ned email. Jeg får denne feilmeldingen: Oppgaven [email protected] - Sende og motta rapporterte feilen (0x80042108): Outlook kan ikke koble til serveren for innkommende e-post (POP3). Hvis du får denne meldingen flere ganger, kontakter du serveradministratoren eller Internett-leverandøren (ISP). Noen som har samme problem? 0 Siter
Sør Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Hei, Jeg har fått lignende feilmeldinger flere ganger de siste par dagene. Ikke hele tiden, bare av og til. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest dumme Telenor :( Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Hei, Jeg har fått lignende feilmeldinger flere ganger de siste par dagene. Ikke hele tiden, bare av og til. Med vennlig hilsen *puh* godt det ikke bare er meg som har problemer da. jeg bruker å kunne kluddre til både det ene og det andre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.