Gå til innhold

Hjelp, jeg glemte en julegave!

Anbefalte innlegg

Gjest glemsk i år
Skrevet

Nå er søstra mi fornærma fordi jeg glemte å kjøpe julegave til samboer'n hennes. Hun kjøpte selvfølgelig noe til min samboer... Fikk en SMS med spørsmål om det var med vilje eller en forglemmelse.

Er ganske flau, og samtidig litt irritert over at det går an å hekte seg opp i sånt...

Egoistiske 30-åringer uten unger tenker altfor mye på seg selv.

Skrevet

For noe tull.... synest faktisk det var litt frekt av henne å sende en sånn sms jeg... søstra mi kjøpte ikke til min samboer i år. Jeg regner med at det var en grunn; forglemmelse eller dårlig råd,..men jeg etterlyser da ikke forklaring.

Skrevet

Ta en hvit løgn... feks har dere ikke fått den? I alle dager. Kjøp en liten ting og finn tilfeldigvis pakken på et egnet sted. Annet alternativ, oi glemte å skrive samboen sitt navn ved siden av søsteren din sitt (dersom gaven ikke var alt for personlig). Dette hvis du vil gå inn i det nye året uten familiestridigheter...

Skrevet

Synes søsteren din virker urimelig..

Har aldri fått separat pakke av familien til typen, heller ikke omvendt. Man gir en pakke til paret.

Skrevet

Du skrev:

"Egoistiske 30-åringer uten unger tenker altfor mye på seg selv. "

Hvem tenker da egoistiske 30-åringer med unger på?

Gjest Novembermom
Skrevet

Å gi hver sin pakke til et par gjør jeg aldri. Synes det er mye bedre at par får en felles pakke. Det koster jo penger.

Synes at søsteren din er veldig urimelig her. Bli sur for noe sånt......

Skrevet

Gi et "gavekort" der du skriver at du ga 200,- til flomofrene via en humanitærorganisasjon.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Faktisk så kunne jeg klart å gjort det jeg foreslår for deg nå. Jeg kjøper presanger over et par måneder og lagrer i et rotete overfylt kott. Har hendt jeg har kjøpt dobbelt opp, og har h endt jeg har lett fortvilet etter en gave jeg visste jeg hadde kjøpt.

Si altså at du hadde kjøpt den lenge før jul og at den hadde stikki seg bort. Du krysset jo selvfølgelig av på lista etter hvert som du kjøpte, og delte ut de du fant. hehe... Men vent å si det til i morgen formiddag, hvis du skal kjøpe 'den bortkomne' gaven før du 'finner' den. hehe...

Gjest glemsk i år
Skrevet

Du skrev:

"Egoistiske 30-åringer uten unger tenker altfor mye på seg selv. "

Hvem tenker da egoistiske 30-åringer med unger på?

Ungene, selvfølgelig!

Skrevet

Da sier du: "Å, sto ikke navnet hans på pakken? Det skulle være en fellesgave":)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Da sier du: "Å, sto ikke navnet hans på pakken? Det skulle være en fellesgave":)

Bare det ikke var ei rosa stringtruse da...

Skrevet

Bare det ikke var ei rosa stringtruse da...

Kunne jo ha gledet svogeren mer enn søstra, det da ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...