Gå til innhold

Noen som har prøvd Rosenrot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg snakket med skrøt uhemmet og sa at han hadde fått en energi han ikke hadde hatt på mange år - bare etter 5 dager....vel?

Gjest Saigon
Skrevet

Jeg tar en del vitaminer, sink og nattlysolje i tillegg til rosenrot. Om rosenroten alene gir noen effekt vet jeg ikke, men jeg har blitt i bedre humør av å ta alle disse tablettene

Gjest jevnt og trutt
Skrevet

Den beste energien får du ved å trene kroppen. Basta!

Gjest Dame55
Skrevet

Enig med deg, jevnt og trutt.

Jeg har allikevel prøvd Rosenrot, men ble FOR våken av dem så fikk ikke sove om kvelden enda jeg tok dem om morgenen. Kan ikke akkurat si jeg fikk mere energi.

Skrevet

Taklet stress mye bedre. Merket ikke mer energi.

Noen merker har dokumentert virkning.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg tar en del vitaminer, sink og nattlysolje i tillegg til rosenrot. Om rosenroten alene gir noen effekt vet jeg ikke, men jeg har blitt i bedre humør av å ta alle disse tablettene

Jeg har tenkt på å prøve nattlysolje jeg også, pga pmsplager... Hvor tror du det er best å kjøpe?

Har prøvd rosenrot, men hvis jeg merket noen virkning så tror jeg det mest var placeboeffekt... Men samme det så lenge en føler seg bedre!

Gjest PMS er no' dritt
Skrevet

Jeg har tenkt på å prøve nattlysolje jeg også, pga pmsplager... Hvor tror du det er best å kjøpe?

Har prøvd rosenrot, men hvis jeg merket noen virkning så tror jeg det mest var placeboeffekt... Men samme det så lenge en føler seg bedre!

har brukt nattlysolje i over tjue år for PMS-plager. MÅ ha det for å fungere. EFAMOL fra helsekosten er den som virker best for meg. Kjempedigre kapsler, holder med en hver dag, og to den siste uka før mens.

Skrevet

Det vet jeg - men det er en ekstra belastning for kroppen å måtte gå igjennom denne helsikes mørketiden - jeg er så lysavhengig! .)

Skrevet

Det ser jo ut som om det er all grunn til å prøve:

http://www.mozon.no/alternativt/det_gr_nne_leksikon/energibomben_rosenrot

Jeg forsøkte først en fra Ortmedisinska instiutetet Ekstra sterk rosenrot, syntes den var bedre enn en i gul eske som jeg kjøpte på helsekosten nylig.

Kom på etter å ha lest artiekkelen at jeg er velidg fornøyd med håret mitt for tiden, synes det har volum og glans, kanskje det og skyldes rosenroten.

Skrevet

Jeg forsøkte først en fra Ortmedisinska instiutetet Ekstra sterk rosenrot, syntes den var bedre enn en i gul eske som jeg kjøpte på helsekosten nylig.

Kom på etter å ha lest artiekkelen at jeg er velidg fornøyd med håret mitt for tiden, synes det har volum og glans, kanskje det og skyldes rosenroten.

Tror jeg skal kjøpe neste gang jeg er i Sverige! .)

Skrevet

Hvor mye kostet det og hvor lenge varte det? Nysgjerrig men har egentlig ikke råd til ekstrating som koster feks 500 i mnd ;/

Skrevet

Hvor mye kostet det og hvor lenge varte det? Nysgjerrig men har egentlig ikke råd til ekstrating som koster feks 500 i mnd ;/

Husker ikke, kjøpte min i sverige. Kostet ca 150?! Også kan du jo velge om du skal ta en eller to tabletter hver dag....

Skrevet

Ja, men du må faktisk ha overskudd til å begynne med det og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...