Gå til innhold

Hurra for hverdagen (håper jeg)

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg gleder meg til vanlige dager.

Mugg på julematrestene i kjøleskapet, støv på englene i vinduet, tørre clementiner.

Lei av å henge rundt og se/ikke se, høre/ikke høre på nyhetene.

Gleder meg til at telefonene skal ringe, mailene komme, butikkene skal åpne, syns jeg har holdt pusten siden 2.juledag.

Jippi for i morgen.

Gjest glad i jula
Skrevet

Hvor lenge har du hatt disse englene hengende da?

muggen julemat?

Hvrfor kaster du ikke den gamle maten da?

(Glad i jula)

Gjest LucySky
Skrevet

Hvor lenge har du hatt disse englene hengende da?

muggen julemat?

Hvrfor kaster du ikke den gamle maten da?

(Glad i jula)

Englene har hengt siden Lille julaften, det er en stund siden det, støvmessig...

Julematen kastet jeg i dag. Etter å ha opplyst mannen min om at de små prikkene på skinka IKKE var fett.

:)

Skrevet

Synes julen er trivelig jeg, med alt juggelet og julematen. Nesten ingen som ringer heller. Men etterpå setter telefonselgerene i gang.

Det eneste er å begynne med vanlig mat igjen.....det skal bli bra ;-)

Skrevet

Englene har hengt siden Lille julaften, det er en stund siden det, støvmessig...

Julematen kastet jeg i dag. Etter å ha opplyst mannen min om at de små prikkene på skinka IKKE var fett.

Hehe:)

Gjest Dame55
Skrevet

Jeg ser også fram til hverdagen igjen, komme i rytme. Har så vidt begynt å samle sammen noe av pynten, står jo overalt her. Imorgen skal jeg rydde sammen mere og få vaska rundt omkring, men juletreet skal få stå noen få dager til.

Godt med hverdagsmiddager igjen også og mere trening. Får vel ta en opprydning i kakeboksene, matrestene har jeg putta i fryseren etterhvert.

Blir god middag idag også med dessert, men så er det slutt for en stund.....litt magrere tider nå.

Gjest Julelei
Skrevet

Istemmer! Blir sprø av å være så mye sammen med bare kjernefamilien. Nå er vi ganske irritable alle sammen, så skal være godt å komme i jobb/på skole igjen. Slike lange høytider er bra bare for de mest idylliske familieforholda, og der er dessverre ikke vi. Våre problemer forsterker seg når det SKAL være hyggelig.

Gjest glad i jula
Skrevet

Har du støv på hjernen da?

Her skal pynten henge til 20'ende dag jul og jeg har ikke tenkt å sende filla over det.

Julematen har vi spist opp eller fryst ned.

Lagrer ikke mat i kjøleskapet til det blir gammelt vettu!

Skrevet

Hverdagen er veldig undervurdert, synes jeg. Det er fint med noen dagers fri, men nå blir det veldig deilig å komme i gang med de deilige hverdagene igjen.

Gjest Cebuline
Skrevet

Jeg syns alltid det er så trist når jula er over jeg.. Akkurat som når sommeren er over:o(

Skrevet

Gleder meg, jeg også.

Idag har jeg ryddet bort julepynt og juletre, støvsuget, moppet og vasket gulv, tørket støv, vasket bad...deilig å få huset tilbake til vanlig igjen ;)

Joda, jeg gleder meg til hverdagen begynner igjen også, selv om det er deilig med noen dager fri. Jobbet forøvrig hele forrige uke, så akkurat fri var det ikke så mye av for meg, men selve jula var der jo. Og det var kjempekoselig, men nå er det fint å komme igang med et nytt år!

Tvillingmamma
Skrevet

Oppfatter det litt anderledes enn deg.

Vi har hatt noen deilige, late dager med ungene og div gjester.

Det er gubben som har det overordnede ansvar for maten når han er hjemme, så det har blitt ekstra "ferie" for meg.

Blir en overgang igjen med hverdagen og ansvar for handling og matlaging...

Men, jeg har ryddet vekk jula i dag. Skal tørke støvø og få ting og tang tilbake på plass i morgen. Så er vi vel i rute igjen her i huset også.

Gjest Hverdag er best
Skrevet

Jeg syns alltid det er så trist når jula er over jeg.. Akkurat som når sommeren er over:o(

Synes det er deilig at hverdagen kommer etter sommeren også jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...