Gå til innhold

Ikke så lenge igjen....

Anbefalte innlegg

I dag er det akkurat en måned til rettsaken begynner. Tenker på det mer og mer nå som hverdagen igjen nærmer seg. Og egentlig vet jeg jo heller ikke om rettsaken blir noe av en gang. Vet ikke om jeg har fortalt dere det, men han har kommet frem med en del ting som gjør at de lurer på om de kanskje skal henlegge saken likevel. Fordi de tror nå at det kan bli vanskelig å få ham dømt. Selv om de i politiet har vært helt fantastiske mot meg og støtter meg veldig og sier de tror meg. Etterforskeren kalte ham til og med for en ekling og en gris... Åh så deilig det var å høre henne si det! Men nå vet jeg plutselig ikke lenger noe... Før behøvde jeg bare å forholde meg til at det ble rettsak, og jeg hadde vent meg til tanken selv om jeg gruet meg. Nå vet jeg ikke lenger, og det er kjempetøft... Skal jeg gå i gang med forberedelsene, søke permisjon fra jobben, snakke meg igjennom det og forberede meg på det og så blir det kanskje ikke likevel... Alt er så usikkert. Og en måned er jo egentlig så kort tid... Det er en samtale hos psykolog og kanskje fire på smi hvis jeg er heldig... Og advokaten, hun har jo aldri tid til å prate med meg. Akkurat nå trenger jeg noen å prate med. Akkurat nå virker alt så uforutsigbart og skummelt. Jeg hadde kommet så langt, hvorfor måtte det bli så kaotisk nå? Det er vel ikke noe svar på det. Jeg må vel bare vente - igjen. Men er så sliten nå... Skulle ønske jeg kunne hoppe over både januar og februar og begynne derfra. Jeg vet ikke hvor jeg skal hente kreftene fra. Huff, måtte bare få sagt det. Få ut litt av den frustrasjonenj og slitenheten og kanskje sinne også som jeg føler på. Takk hvis du har orket å lese.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169285-ikke-s%C3%A5-lenge-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, men jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skal bli noe av rettsaken ???? Har du en privat mail adr så vi kan mailes ????

Tiltalen de har satt på ham er seksuell omgang med mindreårig. De fant ikke bevis for at det var voldtekt. Når jeg hadde fyllt seksten var jeg ikke lenger mindreårig. Da måtte de føre bevis i forhold til om det var frivillig eller ikke, og det ble mye vanskeligere. Når jeg var under seksten var det jo ulovlig uansett om jeg så bød meg frem. Men det gjorde jeg jo selvfølgelig ikke. Men tankegangen deres er fryktelig vanskelig å forstå. For meg var det like fullt voldtekt, og overgrepene begynte før jeg var fyllt seksten selv om det da ikke var voldtekt, men seksuell handling. Jeg trodde jeg var fjorten og femten, men det viser seg at jeg var fjorten til seksten. Men det er fryktelig vanskelig å forstå for meg... Men nå kan det være at de likevel tar ut tiltale etter paragraf 193 som omhandler misbruk av stilling.... Jeg håper det, de må jo bestemme seg snart for det er jo ikke lenge igjen. Har forresten blitt sykemeldt nå, jeg klarer bare ikke mer. Er helt utslitt, og alt er et ork. Og en positiv ting, jeg har fått vurderingstime hos psykomotorisk fysioterapeut. Min private mailadresse er [email protected]. Det er bare å sende meg en mail. Stor klem

Tiltalen de har satt på ham er seksuell omgang med mindreårig. De fant ikke bevis for at det var voldtekt. Når jeg hadde fyllt seksten var jeg ikke lenger mindreårig. Da måtte de føre bevis i forhold til om det var frivillig eller ikke, og det ble mye vanskeligere. Når jeg var under seksten var det jo ulovlig uansett om jeg så bød meg frem. Men det gjorde jeg jo selvfølgelig ikke. Men tankegangen deres er fryktelig vanskelig å forstå. For meg var det like fullt voldtekt, og overgrepene begynte før jeg var fyllt seksten selv om det da ikke var voldtekt, men seksuell handling. Jeg trodde jeg var fjorten og femten, men det viser seg at jeg var fjorten til seksten. Men det er fryktelig vanskelig å forstå for meg... Men nå kan det være at de likevel tar ut tiltale etter paragraf 193 som omhandler misbruk av stilling.... Jeg håper det, de må jo bestemme seg snart for det er jo ikke lenge igjen. Har forresten blitt sykemeldt nå, jeg klarer bare ikke mer. Er helt utslitt, og alt er et ork. Og en positiv ting, jeg har fått vurderingstime hos psykomotorisk fysioterapeut. Min private mailadresse er [email protected]. Det er bare å sende meg en mail. Stor klem

Fikk du mailen min ???

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...