pasa22 Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/01/02/419056.html Hadde noen turister/innvandrere oppført seg slik i Norge, hadde det nok blitt et ramaskrik og mange (ikke alle) hadde beskyldt alle av utenlandsk opprinnelse for å ha mangel på respekt for landet de befinner seg i. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Noe så respektløst av skndinavierne!!! Fy søren du har rett! Jeg skjems, altså!! 0 Siter
Mistera Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Syntes dette var skammelig på alle måter, men så er det heldigvis bare noen brøkdeler av oss normenn som er sånn... heldigvis! 0 Siter
Gjest Håper du mener det Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Syntes dette var skammelig på alle måter, men så er det heldigvis bare noen brøkdeler av oss normenn som er sånn... heldigvis! Gjelder det når det feks er innvandrere som gjør ugagn i Norge? 0 Siter
Mistera Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Gjelder det når det feks er innvandrere som gjør ugagn i Norge? Hva mener du med det? Forsto ikke spørsmålet, her var det snakk om normenn i utlandet! ikke i norge 0 Siter
Gjest håper du mener det Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Hva mener du med det? Forsto ikke spørsmålet, her var det snakk om normenn i utlandet! ikke i norge Jeg håper bare at du ikke skjærer alle innvandrere over en kam når noen av de gjør "ugagn" her i Norge. 0 Siter
amber sun Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Fryktelig. Skjønner ikke hva de tenker engang, når de kan finne på noe sånt. Sjokkert ble jeg da jeg leste det, og jeg skammer meg siden det er nordmenn det er snakk om. Håper ikke de gjør som så mange andre, drar alle, i dette tilfellet nordmenn, over en kam. 0 Siter
Mistera Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Jeg håper bare at du ikke skjærer alle innvandrere over en kam når noen av de gjør "ugagn" her i Norge. Og hva hadde det med innlegget å gjøre? Skjønner fortsatt ikke hvorfor du blandet inn innvandrere i dette innlegget! Er fullstendig klar over nordmenn sin oppførsel i utlandet når de er på ferie, mange av dem er rett og slett motbydelige... Er også fullstendig klar over at man ikke skal generalisere, om det var det du lurte på! Og det gjør jeg heller ikke med innlegget mitt... og jeg skjønner fotsatt ikke hva innlegget ditt hadde med hovedinnlegget å gjøre! 0 Siter
Grip Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Pinlig, selvsagt. Dog et paradoks at det såvisst ikke manglet på fyrverkeri og feiring her hjemme, trass i at antall døde nordmenn - relativt sett - trolig er høyere enn døde thaier. Men for all del; pinlig. 0 Siter
Grip Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Pinlig, selvsagt. Dog et paradoks at det såvisst ikke manglet på fyrverkeri og feiring her hjemme, trass i at antall døde nordmenn - relativt sett - trolig er høyere enn døde thaier. Men for all del; pinlig. 0 Siter
Gjest håper du egentlig skjønner hva jeg mente. Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Og hva hadde det med innlegget å gjøre? Skjønner fortsatt ikke hvorfor du blandet inn innvandrere i dette innlegget! Er fullstendig klar over nordmenn sin oppførsel i utlandet når de er på ferie, mange av dem er rett og slett motbydelige... Er også fullstendig klar over at man ikke skal generalisere, om det var det du lurte på! Og det gjør jeg heller ikke med innlegget mitt... og jeg skjønner fotsatt ikke hva innlegget ditt hadde med hovedinnlegget å gjøre! Nei vel.Unnskyld at jeg forstyrret deg . Jeg var overhodet ikke etter deg. Men jeg gidder ikke prøve å forklare meg mere. 0 Siter
Gjest en mamma i nord Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Dette synes jeg var meget upassende, men desverre er det noen som ikke har så mye omløp i hodet!! 0 Siter
Mistera Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Nei vel.Unnskyld at jeg forstyrret deg . Jeg var overhodet ikke etter deg. Men jeg gidder ikke prøve å forklare meg mere. Tok du innlegget mitt så surt! Har da svart jeg, nei jeg generaliserer ikke! 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Jeg kjenner flere nordmenn som kunne vært en av de. Utrolig pinlig at noen kan holde på sånn, ja. 0 Siter
petter smart Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Selvfølgelig er det pinlig. Men det er stor forskjell på turister og innvandrere/asylsøkere. Turister er en inntektskilde, mens innvandrere oftere er en utgiftspost. En må også se på det relative antallet personer som var med på dette, og det tallet var lavt. Det er også stor forskjell på å sende opp fyrverkeri og å begå kriminelle handlinger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.