Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tottlå
Skrevet

Noe så respektløst av skndinavierne!!! Fy søren du har rett!

Jeg skjems, altså!!

Skrevet

Syntes dette var skammelig på alle måter, men så er det heldigvis bare noen brøkdeler av oss normenn som er sånn... heldigvis!

Gjest Håper du mener det
Skrevet

Syntes dette var skammelig på alle måter, men så er det heldigvis bare noen brøkdeler av oss normenn som er sånn... heldigvis!

Gjelder det når det feks er innvandrere som gjør ugagn i Norge?

Skrevet

Gjelder det når det feks er innvandrere som gjør ugagn i Norge?

Hva mener du med det? Forsto ikke spørsmålet, her var det snakk om normenn i utlandet! ikke i norge

Gjest håper du mener det
Skrevet

Hva mener du med det? Forsto ikke spørsmålet, her var det snakk om normenn i utlandet! ikke i norge

Jeg håper bare at du ikke skjærer alle innvandrere over en kam når noen av de gjør "ugagn" her i Norge.

Skrevet

Fryktelig. Skjønner ikke hva de tenker engang, når de kan finne på noe sånt.

Sjokkert ble jeg da jeg leste det, og jeg skammer meg siden det er nordmenn det er snakk om. Håper ikke de gjør som så mange andre, drar alle, i dette tilfellet nordmenn, over en kam.

Skrevet

Jeg håper bare at du ikke skjærer alle innvandrere over en kam når noen av de gjør "ugagn" her i Norge.

Og hva hadde det med innlegget å gjøre?

Skjønner fortsatt ikke hvorfor du blandet inn innvandrere i dette innlegget!

Er fullstendig klar over nordmenn sin oppførsel i utlandet når de er på ferie, mange av dem er rett og slett motbydelige...

Er også fullstendig klar over at man ikke skal generalisere, om det var det du lurte på! Og det gjør jeg heller ikke med innlegget mitt... og jeg skjønner fotsatt ikke hva innlegget ditt hadde med hovedinnlegget å gjøre!

Skrevet

Pinlig, selvsagt.

Dog et paradoks at det såvisst ikke manglet på fyrverkeri og feiring her hjemme, trass i at antall døde nordmenn - relativt sett - trolig er høyere enn døde thaier.

Men for all del; pinlig.

Skrevet

Pinlig, selvsagt.

Dog et paradoks at det såvisst ikke manglet på fyrverkeri og feiring her hjemme, trass i at antall døde nordmenn - relativt sett - trolig er høyere enn døde thaier.

Men for all del; pinlig.

Gjest håper du egentlig skjønner hva jeg mente.
Skrevet

Og hva hadde det med innlegget å gjøre?

Skjønner fortsatt ikke hvorfor du blandet inn innvandrere i dette innlegget!

Er fullstendig klar over nordmenn sin oppførsel i utlandet når de er på ferie, mange av dem er rett og slett motbydelige...

Er også fullstendig klar over at man ikke skal generalisere, om det var det du lurte på! Og det gjør jeg heller ikke med innlegget mitt... og jeg skjønner fotsatt ikke hva innlegget ditt hadde med hovedinnlegget å gjøre!

Nei vel.Unnskyld at jeg forstyrret deg .

Jeg var overhodet ikke etter deg. Men jeg gidder ikke prøve å forklare meg mere.

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Dette synes jeg var meget upassende, men desverre er det noen som ikke har så mye omløp i hodet!!

Skrevet

Nei vel.Unnskyld at jeg forstyrret deg .

Jeg var overhodet ikke etter deg. Men jeg gidder ikke prøve å forklare meg mere.

Tok du innlegget mitt så surt!

Har da svart jeg, nei jeg generaliserer ikke!

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg kjenner flere nordmenn som kunne vært en av de.

Utrolig pinlig at noen kan holde på sånn, ja.

petter smart
Skrevet

Selvfølgelig er det pinlig.

Men det er stor forskjell på turister og innvandrere/asylsøkere. Turister er en inntektskilde, mens innvandrere oftere er en utgiftspost.

En må også se på det relative antallet personer som var med på dette, og det tallet var lavt.

Det er også stor forskjell på å sende opp fyrverkeri og å begå kriminelle handlinger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...