Gjest nickløst Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Jeg er veldig glad i å ligge på magen om natten. men når jeg legger meg på magen så gjør det vondt i noen minutter. Noen som vet hvorfor? 0 Siter
cecily Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Gjør det vondt i magen eller i korsryggen? 0 Siter
Gjest nickløst Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 for mye julemat? Kanskje det *lol* Nei det har vært sånn ei stund. 0 Siter
Gjest nickløst Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Gjør det vondt i magen eller i korsryggen? I magen. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Kanskje det *lol* Nei det har vært sånn ei stund. hehe Kan du vaere en tanke mer presis, magen er stor vet du (min i hvertfall!)...hoeyre eller venstre side? Oppe/ nede?Hvordan er smerten..stikkende/ brennede/ krampelignende? 0 Siter
Gjest nickløst Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 hehe Kan du vaere en tanke mer presis, magen er stor vet du (min i hvertfall!)...hoeyre eller venstre side? Oppe/ nede?Hvordan er smerten..stikkende/ brennede/ krampelignende? Stikker liksom midt i magen. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Stikker liksom midt i magen. luftsmerter? 0 Siter
Gjest nickløst Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 luftsmerter? Nei ikke noe problem der,magen fungerer fint ellers også. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Du strekker nok ut en muskel som ikke blir strukket ellers. Etter noen minutter gir muskelen etter, på samme måte som når du strekker ut etter trening. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Du strekker nok ut en muskel som ikke blir strukket ellers. Etter noen minutter gir muskelen etter, på samme måte som når du strekker ut etter trening. Ja det kan det sikkert være takk for svar! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Ja det kan det sikkert være takk for svar! åååå! (slår meg i hodet mange ganger) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.