Gjest Oslosnikk Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 De aller fleste omkomne i katastrofen er fra Oslo har jeg hørt. Stemmer dette mon tro? Dette var kansje et dyrt reisemål som bare de rikeste hadde råd til, så det stemmer kansje?(blir dyrt når en hel familie skal reise!) 0 Siter
Mistera Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Og med det så mente du? At det kun var folk fra Oslo som hadde råd til å reise dit eller hva? 0 Siter
Gjest Noe jeg har hørt Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Noen jeg snakket med sa at mange av familiene besto av stemor/stefar med familie, slik at det på en måte ble to økonomier. At det var familier som ønsket å komme bort fra den tradisjonelle jula pga familieforhold. Men tror nok det er mange som er fra østlandsområdet ja. Det kan jo bli dyrere med tilsluttningsfly fra andre byer 0 Siter
Gjest trønderen Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Og med det så mente du? At det kun var folk fra Oslo som hadde råd til å reise dit eller hva? Jeg tror at det folk har like god råd selv om dem bor andre steder 0 Siter
Mistera Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Jeg tror at det folk har like god råd selv om dem bor andre steder Var det jeg mente og:) Har da mistet noen der, de bodde på østlandet men det kommer ikke opprinnelig der ifra, og reiste om ålesund da de var her rett før jula! 0 Siter
Gjest Dolika Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Jeg tror at det folk har like god råd selv om dem bor andre steder Tror nok at økonomien er den samme men at kanskje flere kvier seg for en ekstra lang reise hvis de bor langt fra Gardermoen, feks Trondheim , Bergen eller Tromsø. Dessuten kan det jo bli dyrere med tilslutningsfly til Gardermoen. 0 Siter
Line Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Det er fortsatt fem fra Trondheim som er savnet. Fikk vite i går at en familie jeg vet av var kommet hjem. Samtidig er en kollega fortsatt savnet, såvidt jeg vet. Er enklere å reise til Thailand når man bor i Oslo, men så mye dyrere blir det jo ikke... mange som parkerer på Gardermoen, og det er heller ikke mange hundrelappene for fly ned dit. 0 Siter
Gjest fattiglus Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Og med det så mente du? At det kun var folk fra Oslo som hadde råd til å reise dit eller hva? Neida, jeg mente at inntektsnivået i Oslo er høyere enn ellers i landet. Dermed har kansje flere Osloborgere råd til Thailandstur til hele familien? Og jeg har snappet det opp et sted at det var flest Osloborgere som var omkommet i katastrofen. Spesielt mange velstående fra Asker og slike rikere kommuner. I svenske nettaviser leser vi bl.a. at mange venner av kongefamilien er savnet. Derfor ser det ut som det er flere pengesterke som er rammet(og derfor sannsynligvis ingen jeg kjenner?). 0 Siter
fyrlykt Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Det er nok mange fra Bærum og Oslo vest. 0 Siter
EvaStv Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Svært dyrt altså, om man mister det mest verdifult som man har: Livet. 0 Siter
Gjest eller noe sånt Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Neida, jeg mente at inntektsnivået i Oslo er høyere enn ellers i landet. Dermed har kansje flere Osloborgere råd til Thailandstur til hele familien? Og jeg har snappet det opp et sted at det var flest Osloborgere som var omkommet i katastrofen. Spesielt mange velstående fra Asker og slike rikere kommuner. I svenske nettaviser leser vi bl.a. at mange venner av kongefamilien er savnet. Derfor ser det ut som det er flere pengesterke som er rammet(og derfor sannsynligvis ingen jeg kjenner?). Det er dyrere å bo i Oslo, så det er ikke rart lønnsnivået er høyere. Generelt sett sier undersøkelser at man økonomisk sett stiller rimelig likt. Men selvfølgelig, det er flere folk i oslo enn i andre byer, og dermed statistisk sett flere med god råd, eller flere som var akkurat der på ferie. 0 Siter
Mistera Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Neida, jeg mente at inntektsnivået i Oslo er høyere enn ellers i landet. Dermed har kansje flere Osloborgere råd til Thailandstur til hele familien? Og jeg har snappet det opp et sted at det var flest Osloborgere som var omkommet i katastrofen. Spesielt mange velstående fra Asker og slike rikere kommuner. I svenske nettaviser leser vi bl.a. at mange venner av kongefamilien er savnet. Derfor ser det ut som det er flere pengesterke som er rammet(og derfor sannsynligvis ingen jeg kjenner?). Ok! Bare lurt jeg liksom... 0 Siter
Gjest dudass Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Neida, jeg mente at inntektsnivået i Oslo er høyere enn ellers i landet. Dermed har kansje flere Osloborgere råd til Thailandstur til hele familien? Og jeg har snappet det opp et sted at det var flest Osloborgere som var omkommet i katastrofen. Spesielt mange velstående fra Asker og slike rikere kommuner. I svenske nettaviser leser vi bl.a. at mange venner av kongefamilien er savnet. Derfor ser det ut som det er flere pengesterke som er rammet(og derfor sannsynligvis ingen jeg kjenner?). Menne...så er det vel ganske mye dyrere å bo i Oslo? ell? 0 Siter
amber sun Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Neida, jeg mente at inntektsnivået i Oslo er høyere enn ellers i landet. Dermed har kansje flere Osloborgere råd til Thailandstur til hele familien? Og jeg har snappet det opp et sted at det var flest Osloborgere som var omkommet i katastrofen. Spesielt mange velstående fra Asker og slike rikere kommuner. I svenske nettaviser leser vi bl.a. at mange venner av kongefamilien er savnet. Derfor ser det ut som det er flere pengesterke som er rammet(og derfor sannsynligvis ingen jeg kjenner?). Hva slags innlegg er dette? Dette kunne du latt være! 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Er man rikere i oslo enn ellers? Vi er vel heller fattigere vel med de blodprisene vi betaler for bolig ) 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Vi er vel heller fattigere vel med de blodprisene vi betaler for bolig ) Var det jeg tenkte ja 0 Siter
Gjest osiris Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Dette smaker av litt arroganse mot resten av landet. Håper du ikke mener det sånn? Oslo er tross alt Norges største by og da er det jo naturlig at det er flest derfra som var i Thailand nå. Men vi trøndere reiser da til Asia vi også... Likedan som folk fra andre fylker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.