Gå til innhold

hvor lang er flytiden fra Thailand til Norge


Gjest problemer med å sitte stille

Anbefalte innlegg

Gjest problemer med å sitte stille

Tenker på å dra til Thailand, enten Bangkok eller et annet sted til sommeren. Vet noen hvor lang tid jeg må sitte i setet. er det som regel mellomlandinger et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Det er rundt 12 timers flytur. Noen charterturer har mellomlandinger - f .eks. StarTour.

Det sagt, mange fly er så store at du kan "gå tur" inne i flyet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest problemer med å sitte stille

Hei,

Det er rundt 12 timers flytur. Noen charterturer har mellomlandinger - f .eks. StarTour.

Det sagt, mange fly er så store at du kan "gå tur" inne i flyet.

Med vennlig hilsen

synes jeg leste et sted i katalogen at det kunne være 13-16 timers flytur. Er det da ulike steder i Thailand eller har de medberegnet mellomlanding etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes jeg leste et sted i katalogen at det kunne være 13-16 timers flytur. Er det da ulike steder i Thailand eller har de medberegnet mellomlanding etc?

Det varierer etter flyselskap, type, og hvilken rute som blir valgt. For eksempel, hvis du flyr Lufthansa via Munchen, så lander du jo der, og det er kortere enn hvis du flyr via Amsterdam.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gå litt inne på flyet.

Kommer også an på om du bestiller billett med mellomlanding eller ikke.

Jeg drar nå om få uker, og da blir det mellomlanding to steder. Dette fordi det var billigste billetter jeg klarte å få tak i. ;)

Vi reiser

Stavanger-København kl.16.10.

København-Wien kl. 20.00.

Wien-Bangkok kl.23.10.

Da skulle vi være framme i Bangkok rundt kl.15.00 lokal til neste dag, dvs. 09.00. vår tid (omtrent), altså tilsammen 17 timer inkl.mellomlandingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ChiengMai

Har reist to ganger til Bangkok med Thai air fra København, derfra tar det rundt 11 timer. Så tok det rund en time fra Flesland til København. Thai air har god plass på flyene sine, så turen går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...