Gjest dina2 Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Hva slags ønsker har dere for det nye året? Utenom fred på jord og hjelp til de trengende i asia. for det ønsker vi alle. Selv ønsker jeg å finne kjærligheten. Tenk å ha en man er forelsket i som man kan gå på kino sammen med, holde i handa, kysse, kose med. lengter virkelig etter litt sommerfugler i magen:) Men det skjer nok ikke i år heller, takk og lov for at jeg har gode venninner som er i samme situasjon:) 0 Siter
EvaStv Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Dina2, he, he.. jeg er også i samme situasjon som deg. Jeg skulle ha ønsket meg å finne en kjæreste og lage barn med ) ...og bygge badet..... og ja, fred på jorda. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Dina2, he, he.. jeg er også i samme situasjon som deg. Jeg skulle ha ønsket meg å finne en kjæreste og lage barn med ) ...og bygge badet..... og ja, fred på jorda. Kanskje du får ønske kjæreste i år og lage barn et annet år, du vet ikke lurt å stresse med slike ting:) Lykke til til deg og meg:) 0 Siter
carma Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Vi skal i gang med prøverørsforsøk i vinter/vår og ønsker oss et fruktbart år. Det er vel største ønsket for 2005. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Vi skal i gang med prøverørsforsøk i vinter/vår og ønsker oss et fruktbart år. Det er vel største ønsket for 2005. Lykke til carma, jeg håper det klaffer ved første forsøk ) 0 Siter
EvaStv Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Kanskje du får ønske kjæreste i år og lage barn et annet år, du vet ikke lurt å stresse med slike ting:) Lykke til til deg og meg:) he, he..takk ) Ja, like måte til deg og meg... og til venninene dine ) Men jeg må nok ikke miste tiden, jeg er nok ikke i 20-årene lenger... angående barn. 0 Siter
Mistera Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Vi skal i gang med prøverørsforsøk i vinter/vår og ønsker oss et fruktbart år. Det er vel største ønsket for 2005. Lykke til, håper det blir full klaff:) 0 Siter
amber sun Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Vi skal i gang med prøverørsforsøk i vinter/vår og ønsker oss et fruktbart år. Det er vel største ønsket for 2005. Carma, lykke til til dere! Håper det blir full klaff på prøverørsforsøket, det er slitsomt mens en holder på med kurer og venting og håping. Har et vennepar som har fått to barn ved hjelp av prøverør, og det var ikke bare lett (det å være i hormonkur-vente-håpe-situasjonen). Men det er jo gode muligheter, heldigvis! Mvh 0 Siter
carma Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Lykke til carma, jeg håper det klaffer ved første forsøk ) Tusen takk for mange lykkeønskninger! Det syns jeg var veldig hyggelig :-) Vi håper selvfølgelig at det holder med ett forsøk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Tusen takk for mange lykkeønskninger! Det syns jeg var veldig hyggelig :-) Vi håper selvfølgelig at det holder med ett forsøk. Nå får du bare melde hva som skjer for nå ble jeg gira på at det skal gå bra for dere ) 0 Siter
carma Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Nå får du bare melde hva som skjer for nå ble jeg gira på at det skal gå bra for dere ) Hehe.. ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Vi skal i gang med prøverørsforsøk i vinter/vår og ønsker oss et fruktbart år. Det er vel største ønsket for 2005. Lykke til! 0 Siter
Kjersti S Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Jeg ønsker meg en fast jobb som førskolelærer eller musikklærer jeg. Er dagmamma nå, i tillegg til å være hjemme med ettåringen min, og trives godt med det. Men det blir bare dette en året, for det ville vært godt med litt voksenkontakt i løpet av dagen også, dessuten varer jo ikke kontantstøtten evig heller! Så sånn ca 80% fast førskolelærerstilling i en barnehage (helst med fokus på musikk) er nok det største ønsket mitt. I tillegg til selvfølgelige ting som at alle i verden skal ha det godt, med fred og nok mat osv..Skal prøve å gjøre mitt beste for å bidra til det, selv om mitt bidrag nok blir kun en fjert i havet.. 0 Siter
amber sun Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 At vi får gode opplevelser på reisene våre. At vi fortsatt er lykkelige sammen, og har det godt. At året vil gi mulighet til mange små øyeblikk som gir denne lykkefølelsen. I tillegg til fred på jord osv., siden det var andre ønsker du ville ha 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.