Gå til innhold

Ønsker for det nye året?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags ønsker har dere for det nye året?

Utenom fred på jord og hjelp til de trengende i asia. for det ønsker vi alle.

Selv ønsker jeg å finne kjærligheten. Tenk å ha en man er forelsket i som man kan gå på kino sammen med, holde i handa, kysse, kose med. lengter virkelig etter litt sommerfugler i magen:) Men det skjer nok ikke i år heller, takk og lov for at jeg har gode venninner som er i samme situasjon:)

Skrevet

Dina2,

he, he.. jeg er også i samme situasjon som deg. Jeg skulle ha ønsket meg å finne en kjæreste og lage barn med :))

...og bygge badet..... og ja, fred på jorda.

Skrevet

Dina2,

he, he.. jeg er også i samme situasjon som deg. Jeg skulle ha ønsket meg å finne en kjæreste og lage barn med :))

...og bygge badet..... og ja, fred på jorda.

Kanskje du får ønske kjæreste i år og lage barn et annet år, du vet ikke lurt å stresse med slike ting:) Lykke til til deg og meg:)

Skrevet

Vi skal i gang med prøverørsforsøk i vinter/vår og ønsker oss et fruktbart år.

Det er vel største ønsket for 2005.

Skrevet

Lykke til carma, jeg håper det klaffer ved første forsøk :o)

Skrevet

Kanskje du får ønske kjæreste i år og lage barn et annet år, du vet ikke lurt å stresse med slike ting:) Lykke til til deg og meg:)

he, he..takk :)) Ja, like måte til deg og meg... og til venninene dine :))

Men jeg må nok ikke miste tiden, jeg er nok ikke i 20-årene lenger... angående barn.

Skrevet

Lykke til, håper det blir full klaff:)

Skrevet

Carma, lykke til til dere! Håper det blir full klaff på prøverørsforsøket, det er slitsomt mens en holder på med kurer og venting og håping.

Har et vennepar som har fått to barn ved hjelp av prøverør, og det var ikke bare lett (det å være i hormonkur-vente-håpe-situasjonen). Men det er jo gode muligheter, heldigvis! :)

Mvh

Skrevet

Lykke til carma, jeg håper det klaffer ved første forsøk :o)

Tusen takk for mange lykkeønskninger! Det syns jeg var veldig hyggelig :-)

Vi håper selvfølgelig at det holder med ett forsøk.

Skrevet

Tusen takk for mange lykkeønskninger! Det syns jeg var veldig hyggelig :-)

Vi håper selvfølgelig at det holder med ett forsøk.

Nå får du bare melde hva som skjer for nå ble jeg gira på at det skal gå bra for dere :o)

Skrevet

Nå får du bare melde hva som skjer for nå ble jeg gira på at det skal gå bra for dere :o)

Hehe.. ;-)

Skrevet

Lykke til!

Skrevet

Jeg ønsker meg en fast jobb som førskolelærer eller musikklærer jeg. Er dagmamma nå, i tillegg til å være hjemme med ettåringen min, og trives godt med det. Men det blir bare dette en året, for det ville vært godt med litt voksenkontakt i løpet av dagen også, dessuten varer jo ikke kontantstøtten evig heller!

Så sånn ca 80% fast førskolelærerstilling i en barnehage (helst med fokus på musikk) er nok det største ønsket mitt.

I tillegg til selvfølgelige ting som at alle i verden skal ha det godt, med fred og nok mat osv..Skal prøve å gjøre mitt beste for å bidra til det, selv om mitt bidrag nok blir kun en fjert i havet..

Skrevet

At vi får gode opplevelser på reisene våre.

At vi fortsatt er lykkelige sammen, og har det godt.

At året vil gi mulighet til mange små øyeblikk som gir denne lykkefølelsen.

I tillegg til fred på jord osv., siden det var andre ønsker du ville ha ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...