Gå til innhold

VELDIG enig med FrP

Anbefalte innlegg

Harry21365380005
Skrevet

Hvis de hadde ganget beløpet med 10 -og så REGNER JEG MED de er først ute med å kreve mer penger til nødlidende ved neste korsvei også. Og til foreldreløse ofre for AIDS i Afrika og til rent vann i Midt østen og til skolegang for..... Eller blir det med dette og et nytt slips før valgkampen?

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Det er vel trolig at det blir med dette og et nytt slips til valgkampen.

Skrevet

Det er med Frp som det er med kvinnelige sjefer - de må bevise SÅ mye mer enn andre at de kan....for å bli trodd.

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Frp er selvsagt også redd for at noen av de overlevende av lokalbefolkningen skal komme hit for å "bli forsørget" her.

Ellers så er jeg helt enig i at vi bør bevilge en oljemiliard eller to!!!

Skrevet

Det er med Frp som det er med kvinnelige sjefer - de må bevise SÅ mye mer enn andre at de kan....for å bli trodd.

Hvilket århundre lever du i?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hssjjj, du vekker idioten.

;^)

Skrevet

Hssjjj, du vekker idioten.

;^)

Jeg kan snart ikke skrive NOE.

Skrevet

Drit i'n, det gjør jeg.

Gjest fliisen
Skrevet

Dakal. Men du får da lirt av deg noen hundre innlegg daglig likevel.

Skrevet

Drit i'n, det gjør jeg.

*lol*

Det er vel få som skriver så mange innlegg om "Sør" som deg!

Skrevet

*lol*

Men det er vel få eller INGEN som skriver så mange innlegg som deg.

Ikke vondt ment, men jeg fatter ikke at du orker å være så mye på nettet. Ikke bare her, men andre steder også - kommer det frem av mange gamle tråder.

Selv blir jeg sliten etter 10 minutter, og må ha en pause, og jeg er ikke innpå hver dag heller. Jeg kan også være offline uker og måneder av gangen, da jeg har annet jeg må sørge for.

Så hva er din hemmelighet. Jeg må bare spørre: hvordan har du ork OG ikke minst tid?

Skrevet

Ikke vondt ment, men jeg fatter ikke at du orker å være så mye på nettet. Ikke bare her, men andre steder også - kommer det frem av mange gamle tråder.

Selv blir jeg sliten etter 10 minutter, og må ha en pause, og jeg er ikke innpå hver dag heller. Jeg kan også være offline uker og måneder av gangen, da jeg har annet jeg må sørge for.

Så hva er din hemmelighet. Jeg må bare spørre: hvordan har du ork OG ikke minst tid?

Hei,

Jeg har samme forhold til nettet som andre har til å se TV. Jeg slapper av her, istedet for å se TV, ta en kopp kaffe, eller lignende.

Jeg har også en jobb som innebærer å sitte mye foran maskinen, og da er det lett å ta noen minutter på DOL av og til. Slik ser det jo også ut som om jeg er mye mer på DOL enn jeg i virkeligheten er.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Jeg har samme forhold til nettet som andre har til å se TV. Jeg slapper av her, istedet for å se TV, ta en kopp kaffe, eller lignende.

Jeg har også en jobb som innebærer å sitte mye foran maskinen, og da er det lett å ta noen minutter på DOL av og til. Slik ser det jo også ut som om jeg er mye mer på DOL enn jeg i virkeligheten er.

Med vennlig hilsen

Jaja, hver sin interesse og lyst :)

Måtte bare spørre.

Skrevet

Dakal. Men du får da lirt av deg noen hundre innlegg daglig likevel.

Jada :)

Skrevet

Mens vi fikk bredbånd rett før jul og du verden - - men jeg blir nok fort lei - når skittentøyet rekker over vinduskarmen :)

Gjest mystisk, ja
Skrevet

*lol*

;-)

Skrevet

Mens vi fikk bredbånd rett før jul og du verden - - men jeg blir nok fort lei - når skittentøyet rekker over vinduskarmen :)

Det er da bare å åpne vinduene! ;-)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...