Gå til innhold

hei!!!!!

Gjest hjelp!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp!!!!!!!!!
Skrevet

hei... jeg bare lurte på en ting til.. i går så spurte jeg om de kjereste greiene.. å i dag så snakka jeg med hun jenta.. å hun var ikke noe forelska i han lenger å derfor så skal vi bytte kjereste.... eller vi har gjort det da.. men så sendte hun melding til meg å ikke ville alikavel!!!! å nå har hun andre jenta som var sammen han jeg er sammen så blitt sammen han som jeg og veninna mi bytta mot hverandre!!!!! å så vil ikke hun bytte alikavel!!!! da er jo det dårlig gjort!!! hva skal jeg gjøre?? han gutten vil være sammen begge!!!

Skrevet

Du får vente noen år davettu, så kanskje du får deg en ordentlig kjæreste istedetfor sånt tøys.

Hvor gammel er du forresten?

Skrevet

Å kjære vene! _Snakker_ dere sammen, eller?

*mimre tilbake til 12-årsalderen*

Gjest LucySky
Skrevet

Du får vente noen år davettu, så kanskje du får deg en ordentlig kjæreste istedetfor sånt tøys.

Hvor gammel er du forresten?

Nå blir jeg mistenksom her. Dække noem vi kjenner, vel? Som kjeder seg på jobben?

Skrevet

ææææææææææ???? Hvor gamle er dere egentlig? Går dere på barneskolen?

Skrevet

1. Svar på innlegget, ikke lag nye hovedtråder hele tiden.

2. Skriv så folk kan forstå hva du vil si.

3. Bruk en annen overskrift enn "hei" med så himla mange utropstegn.

4. Egentlig tror jeg du enten tuller for å irritere her inne, eller så kan du ikke være helt god.

*rister på hodet*

Skrevet

Dette begynner å bli morsomt! Hvorfor må det være kun to som er kjærester? Dere kan jo være kjærester alle fem.

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Dette begynner å bli morsomt! Hvorfor må det være kun to som er kjærester? Dere kan jo være kjærester alle fem.

Kanskje det er det som er løsningen her ja. Men når noen av dem etterhvert vil gjøre det slutt så kan det jo bli problemer. Hvem skal jeg gjøre det slutt med, alle noen eller en. Eller skal vi tro at dette vil bli et livslangt forhold, for da vil det jo gå helt fint dette her. Intresangt kan det jo ihvertfall bli:-)

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Eller man kan jo velge den løsningen som denne karen:)

Skrevet

Kanskje det er det som er løsningen her ja. Men når noen av dem etterhvert vil gjøre det slutt så kan det jo bli problemer. Hvem skal jeg gjøre det slutt med, alle noen eller en. Eller skal vi tro at dette vil bli et livslangt forhold, for da vil det jo gå helt fint dette her. Intresangt kan det jo ihvertfall bli:-)

De går ut en og en. Men finner de nye kandidater så går det an å ta inn nye også. En skal ikke være kjip.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...