Gjest kleeeem Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 om jeg snakker sammen hun jeg bytta han med???? jaaa.......... snakker sammen alle.... 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Det går an å klikke på "svar på dette innlegget" når du vil svare på noe noen andre har skrevet, istedetfor å klikke på "skriv ny". Det går også an å ha andre titler en "hei!!!!!" 0 Siter
Gjest en mamma i nord Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 har fulgt med denne spørsmålsstillingen en tid, og lurer på hvor gammel du er og om du er ruset?? 0 Siter
Mistera Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 har fulgt med denne spørsmålsstillingen en tid, og lurer på hvor gammel du er og om du er ruset?? Dette tror jeg ikke har med rus å gjøre, enten er det en som bare er ute etter moro, eller så er det barn som skriver! Rusa personer opptrer på en annen måte:) 0 Siter
Gjest en mamma i nord Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Dette tror jeg ikke har med rus å gjøre, enten er det en som bare er ute etter moro, eller så er det barn som skriver! Rusa personer opptrer på en annen måte:) Mulig du har rett, men jeg fant det mer idiotisk enn morsomt. Mulig jeg ikke har særlig humoristisk sans:) 0 Siter
Mistera Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Mulig du har rett, men jeg fant det mer idiotisk enn morsomt. Mulig jeg ikke har særlig humoristisk sans:) Ren idioti, om dette er kødd for å si det slik, syntes heller ikke det var morsomt, så den som har skrevet desse innlegene har nok en annen humor enn oss:) 0 Siter
Gjest en mamma i nord Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Ren idioti, om dette er kødd for å si det slik, syntes heller ikke det var morsomt, så den som har skrevet desse innlegene har nok en annen humor enn oss:) Gudsjelov at vi ikke har den humoren!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.