Gå til innhold

hei!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest kleeeem
Skrevet

om jeg snakker sammen hun jeg bytta han med???? jaaa.......... snakker sammen alle....

Skrevet

Det går an å klikke på "svar på dette innlegget" når du vil svare på noe noen andre har skrevet, istedetfor å klikke på "skriv ny".

Det går også an å ha andre titler en "hei!!!!!"

Gjest en mamma i nord
Skrevet

har fulgt med denne spørsmålsstillingen en tid, og lurer på hvor gammel du er og om du er ruset??

Skrevet

har fulgt med denne spørsmålsstillingen en tid, og lurer på hvor gammel du er og om du er ruset??

Dette tror jeg ikke har med rus å gjøre, enten er det en som bare er ute etter moro, eller så er det barn som skriver! Rusa personer opptrer på en annen måte:)

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Dette tror jeg ikke har med rus å gjøre, enten er det en som bare er ute etter moro, eller så er det barn som skriver! Rusa personer opptrer på en annen måte:)

Mulig du har rett, men jeg fant det mer idiotisk enn morsomt.

Mulig jeg ikke har særlig humoristisk sans:)

Skrevet

Mulig du har rett, men jeg fant det mer idiotisk enn morsomt.

Mulig jeg ikke har særlig humoristisk sans:)

Ren idioti, om dette er kødd for å si det slik, syntes heller ikke det var morsomt, så den som har skrevet desse innlegene har nok en annen humor enn oss:)

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Ren idioti, om dette er kødd for å si det slik, syntes heller ikke det var morsomt, så den som har skrevet desse innlegene har nok en annen humor enn oss:)

Gudsjelov at vi ikke har den humoren!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...