Gå til innhold

Fikk nakenbilde i mail ved feiltakelse!

Anbefalte innlegg

Gjest sensuellaisabella
Skrevet

Hva ville du gjere hvis en nær venn av deg ved en feiltakelse sende deg er nakenbilde av en dame du vet godt hvem er? Skikkelig skrævebilde og, jeg synes det er kjempeflaut! Bør jeg si det til han i tilfelle han oppdager det selv eller bør jeg holde munn og vente og se? Hva ville du gjort i en sånn situasjon?

Skrevet

Sagt pent og pyntelig ifra om at han børr skjekke adressen bedre før han sender slike bilder i det hele tatt:)

Tenk visst hele jobben osv har fått denne;)

Skrevet

Jeg ville sagt i fra. Så kan dere bli enige om å holde kjeft om det ovenfor hun det gjelder. Sannsynligheten er jo ganske stor for at han finner ut at han har sendt feil likevel.

Gjest si fra til henne
Skrevet

Jeg ville faktisk ha sagt fra til kvinnen det gjelder også. Tenk om hun ikke vet at han sender nakenbilder av henne til andre? For selv om bildet var ment til en annen enn deg, er det ikke sikkert kvinnen ville likt at det ble sendt til vedkommende. I tilfelle er det jo på kanten av det ulovlige, det han bedriver med. Så ta en telefon til henne, det ville jeg gjort.

Tvillingmamma
Skrevet

Jeg ville sagt at han måtte sjekke mailadressene godt før han tryhkket på send-knappen. "Det kom en mail som kanskje jeg ikke skulle hatt" "Vet xx at du sender rundt bilde av henne slik?"

Gjest rutangis netu
Skrevet

Ville sagt at du må være litt nøyere med hvor du sender private bilder. Jeg fikk et som jeg helst ikke skulle hatt. Betrygg han så om at du har slettet det!

Skrevet

Jeg ville sagt i fra. Så kan dere bli enige om å holde kjeft om det ovenfor hun det gjelder. Sannsynligheten er jo ganske stor for at han finner ut at han har sendt feil likevel.

Hvorfo skal de holde skjult det for henne det var bilde av? ekkelt a gett!

Skrevet

Hvis noen hadde sendt et slikt bilde av meg på mail, så ville jeg faktisk ikke ønsket å vite noe om det...

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHHH!!! *grøsse*

Men jeg ville selvfølgelig ikke latt noen ta bildet i utgangspunktet.

Gjest tjohooo
Skrevet

Hva slags fyr er dette??! Høres ut som en skrulling. Hvem normale personer sender vel ut nakenbilder av folk de kjenner?

hjertebarnet
Skrevet

Hvis noen hadde sendt et slikt bilde av meg på mail, så ville jeg faktisk ikke ønsket å vite noe om det...

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHHH!!! *grøsse*

Men jeg ville selvfølgelig ikke latt noen ta bildet i utgangspunktet.

Jeg ville IHVERTFALL ønsket å vite det! Og jeg ville blitt rasende, og prøvd å sette en stopper for det!

Gjest ukultur
Skrevet

Hva slags fyr er dette??! Høres ut som en skrulling. Hvem normale personer sender vel ut nakenbilder av folk de kjenner?

Høres ut som en ganske normal mann, innenfor visse deler av mannskulturen vår.

Gjest tjohooo
Skrevet

Høres ut som en ganske normal mann, innenfor visse deler av mannskulturen vår.

Normal, som i "godt representert" kanskje... men ikke normal som i "rett justert" :P

Hadde noen av mine mannlige bekjentskaper fått tak i bilde av meg og sendt det rundt, skulle det blitt et helvetes bråk uten like. Håper hovedinnleggsskriveren forteller det til dama. Slike ting har man rett til å vite.

Skrevet

Normal, som i "godt representert" kanskje... men ikke normal som i "rett justert" :P

Hadde noen av mine mannlige bekjentskaper fått tak i bilde av meg og sendt det rundt, skulle det blitt et helvetes bråk uten like. Håper hovedinnleggsskriveren forteller det til dama. Slike ting har man rett til å vite.

Tenk om han skulle sende det til dama selv, men sendte til feil jente? Da hadde problemet straks blitt mindre.

Skrevet

Jeg ville IHVERTFALL ønsket å vite det! Og jeg ville blitt rasende, og prøvd å sette en stopper for det!

Samme her - jeg hadde anmeldt fysakken!

Gjest tjohooo
Skrevet

Tenk om han skulle sende det til dama selv, men sendte til feil jente? Da hadde problemet straks blitt mindre.

Regnet med den muligheten var utelukket iom at det ikke ble nevnt i hovedinnlegget.

Skrevet

Enig med deg flisa, sånt er ikke realt. Hun har rett til å vite.

Jeg lurer nå på om denne fyren sendte feil jeg da men.

Skrevet

Jeg hadde kontaktet avsenderen og spurt om han visste at han hadde sendt bildet til meg? Så hadde jeg overlett til han å ordne opp med hun det var bilde av.. Man trenger jo ikke involvere seg mer enn nødvendig.

Skrevet

Ville sendt en mail til ham og bedt ham passe på.

Fikk en gang en mail som var ment til en elskerinne, men ikke til meg altså. Sendte fyren en mail og ba ham passe på hvor han sendte mailene sine og ba ham samtidig ordne opp med frua før han holdt på sånn med andre. Fikk svar også, han rodde som bare fy og påsto det hele bare var en spøk. Særlig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...