Gå til innhold

Butikk for scrapping?


Gjest scrap-ivrig

Anbefalte innlegg

Gjest scrap-ivrig

Jeg vet det finnes nettsteder der man kan kjøpe (syrefritt) papir (mønstret, håndfarget, osv osv) til scrap-bøker. Men er det noen som vet om noen butikk i Oslo som har godt utvalg av det samme? Jeg liker å se varene før jeg kjøper dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil anta at Norway Designs har det. De har ihvertfall papir i bøtter og spann, og selger det meste som Barberg Papir produserer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Papershop har butikker i nærheten av Oslo i alle fall, Lillestrøm, Liertoppen, Hønefoss m.fl.

http://www.mamut.com/papershop (papershop.no funker også)

Vet ikke om de har alt i nettbutikken som de har i butikk-utsalgene sine og omvendt, men du kan jo se litt på linken der og se om der virker interessant, samt. tlf.nr. til butikkene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 19 år senere...

Hei.

Jeg vet at enkelte/noen får til å få bundsmønster av div bundet på papir.😅

Noen som vet noe om det? 
Ser da etter trønderbunads mønster.😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...