Gå til innhold

små fletter hos frisør

Anbefalte innlegg

Gjest hva koster
Skrevet

Hvor mye koster det (ca) å få håret flettet i noenlunde tynne fletter hos frisør?

Jeg har skulderlangt, noe tynt hår.

Gjest Dame55
Skrevet

Du må minst regne med 2000kr.

Datteren min gjorde dette for halvannet år siden, har også tynt hår. Det ble veldig slitt etterpå så hun angret.

Gjest vil bare ha flettet det jeg har
Skrevet

Du må minst regne med 2000kr.

Datteren min gjorde dette for halvannet år siden, har også tynt hår. Det ble veldig slitt etterpå så hun angret.

Uhm, de skulle ha 1000 hvis jeg skulle ha med exstensions slik at det gikk helt ned på ryggen.

Virker ikke sansynlig at de skal ha 2000 uten??

Gjest Dame55
Skrevet

Uhm, de skulle ha 1000 hvis jeg skulle ha med exstensions slik at det gikk helt ned på ryggen.

Virker ikke sansynlig at de skal ha 2000 uten??

Kan jo være forskjellige priser og at det har blitt billigere med tiden. Det jeg skrev om var jo for halvannet år siden og i Oslo.

Var ihvertfall ikke verdt prisen....synes jeg.

Husk, det sliter veldig på håret, datteren min mistet masse hår etterpå.

Gjest vil bare ha fletter
Skrevet

Kan jo være forskjellige priser og at det har blitt billigere med tiden. Det jeg skrev om var jo for halvannet år siden og i Oslo.

Var ihvertfall ikke verdt prisen....synes jeg.

Husk, det sliter veldig på håret, datteren min mistet masse hår etterpå.

Huffda, jeg har egentlig mistet nok.

Har flettet noen fletter selv, ikke særlig pent, men ikke så stramt at det skal slite så mye på håret. Tenker å ta dem ut om max en uke.

Når det har vokst litt til skal jeg ta permanent, er noen år siden sist nå. Eneste som får håret mitt til å se tykt ut. Selv om det også selvfølgelig sliter.

Skrevet

Huffda, jeg har egentlig mistet nok.

Har flettet noen fletter selv, ikke særlig pent, men ikke så stramt at det skal slite så mye på håret. Tenker å ta dem ut om max en uke.

Når det har vokst litt til skal jeg ta permanent, er noen år siden sist nå. Eneste som får håret mitt til å se tykt ut. Selv om det også selvfølgelig sliter.

Tipper de flettene Dame55 snakker om er slike som kan sitte opptil 3 mnd, ikke "vanlige" fletter. Ring en frisør og spør da vel. :o)

Gjest Dame55
Skrevet

Tipper de flettene Dame55 snakker om er slike som kan sitte opptil 3 mnd, ikke "vanlige" fletter. Ring en frisør og spør da vel. :o)

Stemmer det lillemus, de jeg mener kan sitte i noen måneder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...