Gå til innhold

Til N.H.D Hva skjer med barn som aldri er ute?


Gjest Tragiskt

Anbefalte innlegg

Gjest Tragiskt

Jeg lurer på hva som egentlig skjer med et barn psykisk, når det så å si aldri er ute.

Da mener jeg fra fødsel og frem til 4-5 års alder.

Med så å si aldri ute, mener jeg når barnet kun er ute for å sitte i en bil til og fra butikk, helsestasjon og venne/slekt-besøk en sjelden gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tragiskt

Hva er årsaken til at barnet aldri får være ute?

Ingen sykdom hos barnet i hvertfall, men jeg vet mor har depresjoner. Far er frisk. Også di to eldre søsknene er frisk, og di er så gammel att di kan vere ute selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en mamma i nord

Ingen sykdom hos barnet i hvertfall, men jeg vet mor har depresjoner. Far er frisk. Også di to eldre søsknene er frisk, og di er så gammel att di kan vere ute selv.

Jeg vet ikke hva som eventuelt skjer med barn som ikke er ute. Men selv om mor er deprimert så kunne vel far ta barnet med ut av og til.

Skjønner godt at du er bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...