Gå til innhold

Redd for Tsunami-bølger i Spania..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det gjelder akkurat Spania ville jeg vært mer redd for terrorattentater enn tsunami. Virker som det er et yndet land for terrorister.

Hysj!!! ;o)

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

10

• Atene

1

• nordina

1

• fyrlykt

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest rutangis netu
Skrevet

For ikke å snakke om det muligens farlige strålene som kommer ut av laptopen min nå *grøss*

Ja, fytterakkern! Ikke sant? Jeg har pustet inn farlig bensindamp i dag, da jeg fylte bensin. Så har jeg pustet inn asfaltstøv fra veibanen. Jeg har smurt meg med hudkrem med farlige stoffer i, brukt lebestift med stoffer som går rett i blodbanen. Dusjsåpa er også av billig, farlig dagligvaremerke. Og jeg har spist KAKER. Akk og ve! Og ei banan, den er jo veldig giftig, du vet vel det! De dauer jo som fluer av kreft de som jobber på bananplantasjene, har jeg lest!

En må nå si mediene har oppdratt oss godt? Vi husker da godt hva som er farlig? hehe...

Men jeg røyker ikke da! Bare drikker. Masse rødvin nå i jula.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Og for all del, kast mobilen ;-) !!!!!

Oi, den glemte jeg! Til og med moder Gro ble jo syk av den! Men nå sender jeg mest SMS, det er vel bittelitt mindre farlig? Men så sitter jeg mye foran skjermen her da. DET får jeg nok igjen for en dag... Og jeg bruker alt for mye ferdigmat jeg da. Makelig anlagt.

Men pytt, jeg liker å leve farlig!

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Hysj!!! ;o)

:-)

Vil du ikke se realismen i øynene er det bare å la være...

Skrevet

Ja, fytterakkern! Ikke sant? Jeg har pustet inn farlig bensindamp i dag, da jeg fylte bensin. Så har jeg pustet inn asfaltstøv fra veibanen. Jeg har smurt meg med hudkrem med farlige stoffer i, brukt lebestift med stoffer som går rett i blodbanen. Dusjsåpa er også av billig, farlig dagligvaremerke. Og jeg har spist KAKER. Akk og ve! Og ei banan, den er jo veldig giftig, du vet vel det! De dauer jo som fluer av kreft de som jobber på bananplantasjene, har jeg lest!

En må nå si mediene har oppdratt oss godt? Vi husker da godt hva som er farlig? hehe...

Men jeg røyker ikke da! Bare drikker. Masse rødvin nå i jula.

Det er neimen ikke særlig håp for noen av oss *sukk*

Gjest rutangis netu
Skrevet

Ja, det tryggeste hadde nok vært å sitte hjemme på terrassen i sommer! I verste fall hadde vi blitt stukket av veps eller noe sånt`no...

Da må vi ikke glemme all den skrivinga om at at aids faktisk kan spre seg med mygg! En mikroskopisk sjanse som vi godt kan gjøre kjempestor! Og noen DØR jo faktisk av vepsestikk.

Sitte på terassen er veldig farlig nård et er sol. Det gir føflekkkreft. Vi kan jo smøre oss da, med solkrem, men det finnes jo kreftfremkallende stoffer i den solkremen også. Høy faktor sier de, men kreftfaren er visst større jo høyere faktor en bruker. Hmmmm...

Setter dere inn terassegulv og møbler med olje? En puster nok inn litt damp av det også. Sikkert kjempefarlig. Og så ber en kanskje nabo'n inn på en øl. Som kanskje blir tre. Og nabo'n blir litt irritert over gamle nabofeider og det ender med diskusjon, og litt knuffing (alkohol vet du...) og du detter ned fra terassen og brekker benet. På sykehuset er det jo kjempefarlig å være. Der får du garantert streptokokker (eller hva de heter, de der som spiser kroppsvev). Du blir ikke frisk på aldri så lenge, så du mister jobben. Som fører til at du mister huset. Mens du var vekk så fant gubben tonen med nabo-kona, og han stikker også (noen er jo glad til for det forresten). Da har du bare grinerungene igjen. Mende forsørger jo ikke seg sjøl.

SÅNN kan det gå hvis du sitter mye på terassen om sommer'n. Det er FARLIG det. ;-)

Skrevet

Da må vi ikke glemme all den skrivinga om at at aids faktisk kan spre seg med mygg! En mikroskopisk sjanse som vi godt kan gjøre kjempestor! Og noen DØR jo faktisk av vepsestikk.

Sitte på terassen er veldig farlig nård et er sol. Det gir føflekkkreft. Vi kan jo smøre oss da, med solkrem, men det finnes jo kreftfremkallende stoffer i den solkremen også. Høy faktor sier de, men kreftfaren er visst større jo høyere faktor en bruker. Hmmmm...

Setter dere inn terassegulv og møbler med olje? En puster nok inn litt damp av det også. Sikkert kjempefarlig. Og så ber en kanskje nabo'n inn på en øl. Som kanskje blir tre. Og nabo'n blir litt irritert over gamle nabofeider og det ender med diskusjon, og litt knuffing (alkohol vet du...) og du detter ned fra terassen og brekker benet. På sykehuset er det jo kjempefarlig å være. Der får du garantert streptokokker (eller hva de heter, de der som spiser kroppsvev). Du blir ikke frisk på aldri så lenge, så du mister jobben. Som fører til at du mister huset. Mens du var vekk så fant gubben tonen med nabo-kona, og han stikker også (noen er jo glad til for det forresten). Da har du bare grinerungene igjen. Mende forsørger jo ikke seg sjøl.

SÅNN kan det gå hvis du sitter mye på terassen om sommer'n. Det er FARLIG det. ;-)

Huff og huff, kommer jo til å få angst når sommer`n nærmer seg ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...