Gå til innhold

TV-endringer i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest jeg bare lurte
Skrevet

Er det noen som vet hvorfor de sender Cinema Paradiso på NRK1 nå istedenfor Cast Away? Det er jo triste filmer uansett, begge to.

Skrevet

Aner igrunn ikke, men det er vel en eller annen som har funnet ut at det ikke passer seg å vise en film som kaster i land en mann på ei øde øy tenker jeg.

Skrevet

Hukser ikke CAst Away helt, men er ikke det om en som pga. uhell/ulykke havner alene på en øde øy?? Og det er vel litt upassende i dissse tider.

Skrevet

Aner igrunn ikke, men det er vel en eller annen som har funnet ut at det ikke passer seg å vise en film som kaster i land en mann på ei øde øy tenker jeg.

Og Cinema Paradiso er vakker og godt egnet til å få tankene over på noe annet - på en stillferdig måte.

Skrevet

Og Cinema Paradiso er vakker og godt egnet til å få tankene over på noe annet - på en stillferdig måte.

Cinema Paradiso har jeg ikke sett, og ikke så jeg den i kveld heller. Og er det en trist film, så er det jo enda mer idiotisk.

Hvorfor kunne de ikke sendt en komedie - jeg mener, det finnes da nok av folk som IKKE er rammet av denne tragedien, men som også trenger å koble av fra depresive tanker, og en ikke alt for lett hverdag.

OG uansett, så tror jeg neppe de som er rammet av tragedien roer seg med en film. De har nok annet å tenke på.

Men for all del, la så mange som mulig få svi, enten det er rakettskyting eller TV-programmer. Stopp opp hele verden og ikke gled deg over noe. Det er IKKE lov NÅ.

Uff, jeg syntes dette tar helt av. Grusomt, men verden går videre.

Jeg kjenner jeg blir forbanna rett og slett. Nå er det til og med konkurranse (omtrent) mellom ungene på skolen, om hvem av foreldrene som har gitt mest. Alle forteller og alle spør venner og venninner. Ikke så veldig gøy for de som da ikke har så mye å gi.

Hva pokker tenker enkelte foreldre med. Hvorfor fortelle ungene summen - er det for å brife med og spre utover hvor "snille og omtenksomme" DE er. Klarer de ikke å skjønne at dette blir et press.

Uff, dette ble langt - bare litt oppgitt :)

Skrevet

Cinema Paradiso har jeg ikke sett, og ikke så jeg den i kveld heller. Og er det en trist film, så er det jo enda mer idiotisk.

Hvorfor kunne de ikke sendt en komedie - jeg mener, det finnes da nok av folk som IKKE er rammet av denne tragedien, men som også trenger å koble av fra depresive tanker, og en ikke alt for lett hverdag.

OG uansett, så tror jeg neppe de som er rammet av tragedien roer seg med en film. De har nok annet å tenke på.

Men for all del, la så mange som mulig få svi, enten det er rakettskyting eller TV-programmer. Stopp opp hele verden og ikke gled deg over noe. Det er IKKE lov NÅ.

Uff, jeg syntes dette tar helt av. Grusomt, men verden går videre.

Jeg kjenner jeg blir forbanna rett og slett. Nå er det til og med konkurranse (omtrent) mellom ungene på skolen, om hvem av foreldrene som har gitt mest. Alle forteller og alle spør venner og venninner. Ikke så veldig gøy for de som da ikke har så mye å gi.

Hva pokker tenker enkelte foreldre med. Hvorfor fortelle ungene summen - er det for å brife med og spre utover hvor "snille og omtenksomme" DE er. Klarer de ikke å skjønne at dette blir et press.

Uff, dette ble langt - bare litt oppgitt :)

Du går glipp av en av de vakreste filmer _jeg_ vet om.

Og jeg ville heller kalle den vemodig og melankolsk i stedet for trist.

Absolutt verdt en time eller to i godstolen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...