Gå til innhold

Noen med peiling på bil her?

Anbefalte innlegg

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Skal kjøpe ny bil og står igjen med 3 alternativer;

Mitusbishi Lanzer,

Mazda M6 og

Toyota Avensis

Alle i 1,6 - 1,8 og sedan utgave.

Har veldig god erfaring med både Mitsubishi og Toyota, men kjenner ikke Mazda så godt.

Prisene er jo nesten like og utstyrsmessig også veldig like. Det som taler i Mazda'n sin favør er at det er en 1,8 og har cruisekontroll.

Kan noen dele sine erfaringer med meg?

Gjest hilsen passat-kjøreren
Skrevet

Er det NY bil ?

Et vennepar av oss var i bilhandel for et par år siden, de hadde da bl.a. en Mitshubitchi (?) på prøve, den var SÅÅÅÅÅ simpel inni, betalte mye å få så lite tilbake det slo de fort fra seg.

Den nye Avensisen er jo bare såååå fin da, så den hadde jeg gått for med de valgene du har der.

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Er det NY bil ?

Et vennepar av oss var i bilhandel for et par år siden, de hadde da bl.a. en Mitshubitchi (?) på prøve, den var SÅÅÅÅÅ simpel inni, betalte mye å få så lite tilbake det slo de fort fra seg.

Den nye Avensisen er jo bare såååå fin da, så den hadde jeg gått for med de valgene du har der.

Ja, jeg skal kjøpe NY bil.

Enig med deg i at Avensisen er fin.

Gjest hilsen passat-kjøreren
Skrevet

Ja, jeg skal kjøpe NY bil.

Enig med deg i at Avensisen er fin.

hmmmm

svart Avensis, stasjonsvogn, sota vinduer, og den største modellen (TDI) med ALT ustyr :o)

*drømmer laaaaangt "forbi" lommeboka mi*

Skrevet

En riskoker er en riskoker, bygget av og for pygmeer. Spar et år tel og kjøp deg en Caravelle diesel.

Enhver annen skyss etter det blir nedtur.

Skrevet

Av disse 3, helt klart Toyota Avensis. Det sier seg selv.

Selv kjører jeg en 2002-mod. Renault Grand Espace 3.0 dci m/177 hk. Meget fornøyd :)))

Skrevet

En riskoker er en riskoker, bygget av og for pygmeer. Spar et år tel og kjøp deg en Caravelle diesel.

Nei, nei, nei! Caravelle ruster altfor fort... Jeg har Caravelle, og blir søren ikke kvitt den :-/

Skrevet

Nei, nei, nei! Caravelle ruster altfor fort... Jeg har Caravelle, og blir søren ikke kvitt den :-/

Måkke kjøpe no gammal drit da...rust? Min hakke en flekk, og den ble født i 1998.

Skrevet

Måkke kjøpe no gammal drit da...rust? Min hakke en flekk, og den ble født i 1998.

Hehe... min er noen få år eldre, og det startet med bare en liten flekk den også. Nå er alle skjøtene rustne, og jeg håper jeg slipper å kjøre den samme bilen lenger om et år.

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Av disse 3, helt klart Toyota Avensis. Det sier seg selv.

Selv kjører jeg en 2002-mod. Renault Grand Espace 3.0 dci m/177 hk. Meget fornøyd :)))

Har nå luket vekk Lanzer, og ender vel opp med Toyota Avensis som du "stemmer" på.

Fransk bil har jeg ingen erfaringer med, men sikkert fint.

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Jada jada, riskoker;)

Men det er nå det jeg vil ha!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...