Gå til innhold

hvorfor kommer jeg ikke inn på savnet-listen?

Anbefalte innlegg

Gjest Dolika
Skrevet

får bare beskjed om at siden ikke kan vises. Er det for stor pågang mon tro?

fei1365380229
Skrevet

Det var mange fra vår kommune på savnet listen. Det var en gammel kollega av meg med barna hennes som var savnet, trist når det er kjent folk :(

Skrevet

Jeg kommer heller ikke inn. Det er vel like stor pågang som når skattelistene legges ut, og da gikk jo serveren ned.

Skrevet

Gå inn via en avis som ikke er VG eller Dagbladet. - det er lunsjtider også - så det er sikkert et ras.

hjertebarnet
Skrevet

Jeg kom inn på listen, men bare til og med bokstaven L. Jeg vet ikke hvordan jeg kommer inn på den videre listen - hvis jeg skriver 2, kommer Finner ikke server.

Skrevet

Det var mange fra vår kommune på savnet listen. Det var en gammel kollega av meg med barna hennes som var savnet, trist når det er kjent folk :(

Uff, det var trist å høyre. Det var berre eitt kjend namn for meg, og det visste eg om.

fei1365380229
Skrevet

Er det som er offisielt døde inkludert i denne lista? Eller er det en annen liste? skjønte det ikke helt

De 16 som offisiselt er omkommet er ikke offentliggjort.

Skrevet

Er det som er offisielt døde inkludert i denne lista? Eller er det en annen liste? skjønte det ikke helt

De som er bekreftet offisielt døde er IKKE med på denne listen.

Regjeringen og politiet ønsker ikke å offentliggjøre navn på de bekreftede avdøde enda.

Skrevet

Den skulle oppdateres nå.. men den er også å se på Tekst-Tv til NRK, fra side 220 og utover.

Gjest fram og tilbake
Skrevet

De 16 som offisiselt er omkommet er ikke offentliggjort.

Er det 16 nå ? Det har jo stått bekreftet 21 på TV hele nyttårshelga ??

Gjest Dolika
Skrevet

Håper ingen misforstår overskriften og tror at jeg vil INN altså være blant de savnede på lista. så dum er jeg da ikke

*må le litt*

Skrevet

Er det 16 nå ? Det har jo stått bekreftet 21 på TV hele nyttårshelga ??

Ja, det er visstnok noen som ikke er bekreftet døde (av Kripos eller andre offentlige). At familiemedlemmer ved selvsyn har identifisert døde er ikke nok. Om jeg har forstått dette riktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...