Gjest dina3k Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 hei en jente jeg kjenner som fremdeles er jomfru(16 år) har blitt gravid uten å ha sex, det nærmeste hun har vært sex en på en fest der en gutt onanerte og fikk sædutløsning på magen hennes. 0 Siter
serendipity Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Eh... Både du og hun vet at sæt ikke trenger gjennom hud, så det er faktisk helt, helt umulig. Han kan ha fått det på fingrene og ha ført det inn i hene med fingre, eller hennes. Men uten at det er skjedd er det faktisk ikke mulig. 0 Siter
carma Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Da har nok sæden hans krøpet inn gjennom navlen hennes, ned til livmora, opp i egglederene, funnet egget, vandret ned i livmora igjen og festet seg der!! Fort gjort! 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Din venninne lyver, rett og slett. Enten er hun ikke gravid, eller så har hun hatt sex, så enkelt er det. Jeg tror ikke engang på at jomfru maria ikke hadde sex før Jesus ble født. Hun var kanskje så dopa at hun ikke husker noe? 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Tull. Da benekter hun å ha hatt sex. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Din venninne lyver, rett og slett. Enten er hun ikke gravid, eller så har hun hatt sex, så enkelt er det. Jeg tror ikke engang på at jomfru maria ikke hadde sex før Jesus ble født. Hun var kanskje så dopa at hun ikke husker noe? Jomfu Maria dopa? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Jomfu Maria dopa? *ler så jeg rister* Det kom nok litt feil ja. Men hvorfor ikke? Ifølge en artikkel i Nordlys julaften (Heter Jesus fra Nazareth men finner den ikke på nettet deres) er historien mer fattbar: Ifølge noen av de opprinnelige skriftene som ikke kom med i bibelen så var Maria av kongelig ett, de hadde kun lov å få barn på ett visst tidspunkt på året, utenom den tida kaltes de for jomfruer. Josef og Maria bomma nok på "avhopping i svingen" og måtte ha tillatelse til å være gravide (få barnet). Erkeengelen som kom med buskapet er ifølge den artikkelen en dårlig oversettelse av yppersteprestens budbringer som sa at det var greit at Maria var gravid utenom tida. Dette var altså en avisartikkel, så jeg vil ikke forsvare den på noen måte. Regner med storm av protester fra de som mener at hun selvfølgelig var jomfru... 0 Siter
Gjest dina3k Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Hun har ikke hatt sex, men hun sier at kanskje hun har fått noe på fingrene når hun har tørket det bort fra magen og på en eller annen måte har hun fått sæd ned til vagina, enten ved at noe direkte rant ned til hennes vagina eller at hun har fått det på fingrene og tatt seg der nede. 0 Siter
Gjest dina3k Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Hun har ikke hatt sex, men hun sier at kanskje hun har fått noe på fingrene når hun har tørket det bort fra magen og på en eller annen måte har hun fått sæd ned til vagina, enten ved at noe direkte rant ned til hennes vagina eller at hun har fått det på fingrene og tatt seg der nede. og jomfru er hun, med jomfruhinne, så det blir jomfrufødsel. jomfruhinnen er ikke brutt, den er der, hun har vært hos lege, det er utrolig, men mulig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.