Gå til innhold

Innrømmelse

Anbefalte innlegg

Gjest Dolika
Skrevet

Det var jeg som sto bak det siste innlegget til kleeeem jente 15. Det var bare tull. Kjedet meg så vanvittig. Håper dere Dolere kan tilgi meg. Blir vel som å ta et dol-selvmord dette her da...

sorry, men bare måtte leke litt, skal aldri gjøre det mer..

Gjest Friluftsmenneske.
Skrevet

Kjeder deg....unge jenta.

Ta deg en tur ut i frisk luft.

Gjest Dolika
Skrevet

Kjeder deg....unge jenta.

Ta deg en tur ut i frisk luft.

Det står en diger flyttebil og okkuperer hele veien ut:(

kommer til å bli kjedelig dette

Gjest Friluftsmenneske
Skrevet

Det står en diger flyttebil og okkuperer hele veien ut:(

kommer til å bli kjedelig dette

Smyg deg forbi.....!

Er det helt umulig så finn på noe inne så lenge da vet du. Hopp og sprett, få litt mosjon!!Sett på muskk og dans.

Skrevet

Hehe... uansett om du skulle prøve å likne på denne lille piken som driver å blir sammens med alle... så brude sammens med hannes og hennes være med i innlegget;) hehe...

Dagens ungdom er alt for lite flinke til å underholde seg selv:(

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Du kan jo vri hjernen din og finne på noe annet å diskutere her på DOL. Her er mulighetene mange og det må jo være ett eller anner du også ønsker svar på. :)

Gjest Dolika
Skrevet

Du kan jo vri hjernen din og finne på noe annet å diskutere her på DOL. Her er mulighetene mange og det må jo være ett eller anner du også ønsker svar på. :)

joda jeg bruker DOL for det meste til konstruktive innlegg, men har tok visst lysten til å leke litt overhånd.

kanskje jeg drømmer om å bli fjortis igjen?

Gjest en mamma i nord
Skrevet

joda jeg bruker DOL for det meste til konstruktive innlegg, men har tok visst lysten til å leke litt overhånd.

Det er vel mange som har den drømmen!!

Skrevet

Sikkert gøy å høre for de som tok seg tid til å svare langt og grundig på tulleinnlegget ditt.

Gjest Dolika
Skrevet

Sikkert gøy å høre for de som tok seg tid til å svare langt og grundig på tulleinnlegget ditt.

kan ikke se at noen svarte noe særlig grundig på dette spørsmålet. Tror de fleste tvilte på at det var seriøst

Gjest tjohooo
Skrevet

Kan ikke du bare gå og engasjere deg som bøssebærer eller noe.

Skrevet

Skaff deg et liv.

Eller gjør som en annen sier her: Stikk ut og meld deg som bøssebærer. ;)

Skrevet

FY DEG!

Slike som deg gjør at man mister tilliten i hverandre her.

Jeg skrev et innlegg for noen dager siden, helt seriøst og alvorlig og ble tat imot med tull, respektløs og krenkende.

Det er på grunn av deg og andre som deg blant annet at dette skjedde.

Man stoler ikke på hverandre og det er dumt. Jeg kan si at de som svarte meg så ondskapsfull hadde andre problemer i tillegg... med hjernecellene.. tror jeg.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Si meg: Hvor mange år har du skrytt på deg da du sa du var 15?

Skrevet

Slapp av, du ER fjortis i hjernen din...

VOKS OPP !

Gjest Dolika
Skrevet

Slapp av, du ER fjortis i hjernen din...

VOKS OPP !

Det var da voldsomt da:) skjønner at du tar dette voldsomt personlig, men det var da bare en spøk som jeg regnet med at de fleste skjønte. Dessuten oppklarte jeg den raskt. De fleste ville nok ikke innrømmet det heller hvis de hadde gjort det

Så litt må du da tåle !! Eller har du ikke hørt om humor/ironi?

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Det var da voldsomt da:) skjønner at du tar dette voldsomt personlig, men det var da bare en spøk som jeg regnet med at de fleste skjønte. Dessuten oppklarte jeg den raskt. De fleste ville nok ikke innrømmet det heller hvis de hadde gjort det

Gurimalla,så mange sinte svar du får da.

Skjønner ikke hvorfor et så uskyldig innlegg, kan lage slik vrede. Det er jo enda mer mer "fjortis" å bli så sint over noe så uskyldig, enn selve innlegget.

Synes det var morsomt jeg. Dessuten skjønte jeg nesten at det bare var tull.

Ja ja, ikke bry deg om det du.

Skrevet

Jeg har ikke lest ditt første innlegg hvor du tullet....

Og nei, de som svarte meg svært uhøflig kan ikke gi bare deg skylla...

Skrevet

kan ikke se at noen svarte noe særlig grundig på dette spørsmålet. Tror de fleste tvilte på at det var seriøst

Jeg trodde du mente det siste innlegget fra jente 15, og der er det, så vidt jeg kan se, folk som har tatt seg bryet med å svare ganske så grundig. Men du mente kanskje et annet innlegg?

Gjest Dolika
Skrevet

Jeg trodde du mente det siste innlegget fra jente 15, og der er det, så vidt jeg kan se, folk som har tatt seg bryet med å svare ganske så grundig. Men du mente kanskje et annet innlegg?

Ja jeg mente det innlegget som starter med Hallo!!!!det var såpass kort at jeg regnet med at folk ikke ville svare noe særlig langt på det.hadde aldri skrevet et slik tulleinnlegg hvis jeg ga inntrykk av å være seriøs

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...