Linda K Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 For noen dager siden fikk jeg en reaksjon med akutt lavt blodtrykk. Legen registrerte blodtrykket til å være 30/45. Er ikke det forferdelig lavt? Denne reaksjonen kom sannsynlligvis av stress, psysisk press. Noe legen også mente.(jeg synes ikke selv at noe av det burde resultere i et så lavt akutt blodtrykk,, synes ikke selv at situvasjonen var så kritisk/stressende, men jeg var tydelilgvis mer stresset enn jeg registrere selv). Blodtrykket stabiliserte seg til opp i mot det normale etter en tid (legen sa at blodtrykket ville bli helt normalt igjen når jeg fikk roet med ned litt, og det stemte) Har aldri opplevd noe liknende før, og nå lurer jeg på hvor vanlig/uvanlig det er å få slike reaskjoner? Er det flere som har opplevd det samme? Dagen etter fikk jeg ganske kraftig hjertebank, som forsvant etter ca 20-30 min. Kan det være en slags "ettervirkning" av reaksjonen dagen før? Jeg er ellers ved god helse og har ingen sykdommer (er 26). Skal forøvrig inn til en legesjekk iløpet av uken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.