Gå til innhold

Barn kidnappet i Thailand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå leser jeg at barn fryktes kidnappet i forbindelse med katastrofen i Asia. En svensk 12 åring er forsvunnet fra sykehuset, det samme gjelder en 6 år gammel norsk gutt....

Tenk om noen er så onde at de utnytter barn i en slik krise også.

Skrevet

Legene mener at den 6 år gamle norske gutten ikke var den teoretisk rundt 10-årige gutten med samme fornavn behandlet ved sykehuset. Bildene lignet visst ikke ..

Så da er det fremdeles mer grunn til å tro at han omkom med hele resten

av sin familie (alle er savnet).

Men hvem var da den andre jostein?

Skrevet

Vet du, det er faktisk det! Somme mennesker er grusomme, på alle måter.

De tenker ikke slik vi "normale" gjør, og kan enkelt og lett utnytte de fleste situasjoner for å tilfredstille seg selv!

Verden er en skummel plass å leve, kan ikke si annet! Desverre!

Skrevet

Det er så jævlig at jeg ikke lenger makter å lese om det.

I går leste jeg om en 17 åring som hadde mistet familien, hun var blitt gruppevoldtatt.

Små barn utnyttes av pedofile.

Jeg synes det er ufattelig at noen kan få seg til å utnytte de svakeste og vergeløse på denne måten. Barn i sorg, med store psykiske traumer, mistet sine foreldre og nå dette!

Det er mye vondt i verden.

Skrevet

I går leste jeg om en 17 åring som hadde mistet familien, hun var blitt gruppevoldtatt.

Jeg synes det er ufattelig at noen kan få seg til å utnytte de svakeste og vergeløse på denne måten. Barn i sorg, med store psykiske traumer, mistet sine foreldre og nå dette!

Jeg har tenkt...(en fæl tanke)... at det kanskje kom noe godt ut av dette; bølgen tok kanskje med seg mange pedofile på sex reise...

Men ellers er det så svart det som kommer frem nå at det er til å miste nattesøvnen av.

Skrevet

Men sånne folk drukner ikke!!!

Skrevet

Men sånne folk drukner ikke!!!

Hvis alle pedofile jævler som befinner seg på Thailand hadde druknet er jeg redd for at de våte kroppene deres ville sluknet ilden i helvete! Når de kommer dit skal de brenne godt og evig, - -ingen annen straff er straff nok.

Skrevet

Jeg har tenkt...(en fæl tanke)... at det kanskje kom noe godt ut av dette; bølgen tok kanskje med seg mange pedofile på sex reise...

Men ellers er det så svart det som kommer frem nå at det er til å miste nattesøvnen av.

Jeg tenkte tanken jeg også.

Skrevet

Hvis alle pedofile jævler som befinner seg på Thailand hadde druknet er jeg redd for at de våte kroppene deres ville sluknet ilden i helvete! Når de kommer dit skal de brenne godt og evig, - -ingen annen straff er straff nok.

TILTREDES!

Gjest påfallende..
Skrevet

Når jeg ser savnet listene fra Norge, Sverige og Danmark, er det påfallende hvor mange som er menn i 50-60 årene som reiste alene..

Skrevet

Når jeg ser savnet listene fra Norge, Sverige og Danmark, er det påfallende hvor mange som er menn i 50-60 årene som reiste alene..

Hvordan i all verdens land og rike kan du se ut fra savnede-listene at disse mennene reiser alene??!!??

Maken til spekulasjoner, eventuelle partnere kan allerede være funnet, enten uskadde, skadde eller døde.

Gjest påfallende.
Skrevet

Hvordan i all verdens land og rike kan du se ut fra savnede-listene at disse mennene reiser alene??!!??

Maken til spekulasjoner, eventuelle partnere kan allerede være funnet, enten uskadde, skadde eller døde.

På listene som er lagt ut på vg, aftonbladet og andre nettsteder, har pårørende skrevet hvem de savnede reiste sammen med.

Av dette trekker jeg konklusjonen i mitt forrige innlegg. Altså, at det er mange middelaldrende menn som reiste alene.

Sier ikke noe mer enn det..

Skrevet

På listene som er lagt ut på vg, aftonbladet og andre nettsteder, har pårørende skrevet hvem de savnede reiste sammen med.

Av dette trekker jeg konklusjonen i mitt forrige innlegg. Altså, at det er mange middelaldrende menn som reiste alene.

Sier ikke noe mer enn det..

...du sier veldig mye når du kommer med slike utsagn i en tråd som handler om pedofile....

Gjest påfallende..
Skrevet

...du sier veldig mye når du kommer med slike utsagn i en tråd som handler om pedofile....

Ja, det er mulig..

Skrevet

Huff, ja. Det er helt forferdelig. Leste på nettsiden til den italienske nettsiden La Repubblica om en dansk treåring som også fryktes bortført:

http://www.repubblica.it/2005/a/sezioni/esteri/sri8/bambinchiesta/bambinchiesta.html

Men har ikke klart å finne noe om denne gutten på danske nettsider. I artikkelen står det at nordiske barn er spesielt ettertraktet *grøss*.

Jeg blir rett og slett dårlig...Tenk at det går ann å utnytte en slik katastrofe til å kidnappe barn. Kan tanken bak være å komme seg ut av landet som verge for barnet? En kan kanskje bare håpe at det er derfor...

kan ikke italiensk så linken kunne jeg ikke lese på.;)

Skrevet

DET har jeg også tenkt... huff, sikkert stigmatiserende men dog,..

Skrevet

Jeg blir rett og slett dårlig...Tenk at det går ann å utnytte en slik katastrofe til å kidnappe barn. Kan tanken bak være å komme seg ut av landet som verge for barnet? En kan kanskje bare håpe at det er derfor...

kan ikke italiensk så linken kunne jeg ikke lese på.;)

Her fant jeg en artikkel om den danske treåringen:

http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?a=225510

Gjest trenger ikke være det
Skrevet

Hvordan vet du at di reiste alene da?

Kanskje di andre i familien kom fra det helskinnet og da står di jo ikke på listen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...