Gå til innhold

krom tabletter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har prøvd disse og synes de virker?jeg trenger å bli kvitt sukkertrangen og har netopp gått til innkjøp av slike.finnes det forskjellige typer krom tabletter?jeg har kjøpt noen som heter biochrom et eller annet og det står at de skal virke mot "umotivert sult og tretthet". Er det disse som også skal hjelpe når man vil kutte sukkertrangen?

Skrevet

Krom-tabletter er krom-tabletter (*), og ja, for mange (men ikke alle!) så hjelper det mot søt-trang.

*) Det er sikkert kvalitetsforskjeller på kromtabletter som på alt annet, men i utgangspunktet er det ikke så veldig mye som skiller de ulike merkene.

Du kan ta mer enn anbefalt dose i starten (fx. 3-4 kapsler/tabletter istedenfor 1, og så gå ned til 1-2 tablett daglig når de har begynt å virke).

Skrevet

Krom-tabletter er krom-tabletter (*), og ja, for mange (men ikke alle!) så hjelper det mot søt-trang.

*) Det er sikkert kvalitetsforskjeller på kromtabletter som på alt annet, men i utgangspunktet er det ikke så veldig mye som skiller de ulike merkene.

Du kan ta mer enn anbefalt dose i starten (fx. 3-4 kapsler/tabletter istedenfor 1, og så gå ned til 1-2 tablett daglig når de har begynt å virke).

thanks..:)

Skrevet

Jepp, det hjelper. det hjalp meg i hvert fall.

Ja, Bio-krom er best for de er laget av mer naturlige stoffer enn krom kjøpt på apoteket.

Sukker skaper avhengihet, og det er bare vondt for kroppen. Prøv å spise fruktose i stenfor og frukt som er søte om du føler sukkertrang. Froktosen skaper ikke avhengihet og er mer naturlig for kroppen.

Spis meloner, druer, bananer,..etc, men se, du legger på deg av disse også.

Spis søt ETTER middag/mat, om du må.

Skrevet

Hva koster dette vidunderet?;)

jeg kjøpte bio-krom på apoteket da..tror ikke de hadde andre krom typer der..? kostet 179 eller noe sånt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...