Gå til innhold

Frustrert, vondt


Gjest Nei

Anbefalte innlegg

Hele livet mitt er snudd på hodet..ingenting er som før. Hvorfor har jeg så vondt nå? Jeg forstår ikke hvorfor. Det er en klump i magen som blir verre og sprer seg ut i kroppen. Får ikke sove fordi jeg vil bare skrike og gråte. Jeg har ingen steder å gå eller gjøre av meg og det kommer ikke til å hjelpe å gå noe sted heller. Jeg vet ikke hvem jeg er. Jeg er bare fjern og borte. Hvis jeg hører en lyd eller møter noen rundt et gatehjørne hopper jeg i været fordi jeg blir skremt. Hvis jeg går ute blant folk får jeg is i magen og blir redd hvis noen ser kjente ut, og jeg "ser" at ser ondt på meg. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre lenger for jeg kan ikke ha det så vondt. Jeg er kald og rastløs og er redd. Og det svir og etser inni meg. Hvordan skal jeg holde ut med meg selv? Får ikke gjort det jeg har lyst til i livet. Alt har stoppet opp og det har stått stille altfor lenge. Det er kaldt, mørkt og det er smertefult. Forvirrende. Når jeg ser meg i speilet lurer jeg på hvem det er der inne. Jeg kan observere meg selv fra utsiden, og det virker så fjernt... Det er så trist. Hvorfor skjer dette? Når stopper det`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...