Gå til innhold

Kan noen fortelle datteren min at dette er fake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fake. Det er en greie som har versert på nettet i flere år, og som blir sendt på mail med jevne mellomrom. At man skal skrive seg på liste for å få slutt på dette en gang for alle osv.

Men det er bare tull, og disse kattene fins heldigvis ikke. Det er fake, alt sammen.

En stygg, dårlig spøk, rett og slett.

Hvis jeg finner linken med info om dette her, som forklarer den dårlige spøken, så skal jeg legge den ut. Husker ikke helt hvor det var, men kanskje noen andre kan hjelpe med akkurat det.

Skrevet

Akkurat nå jobber den samme gjengen med Bonsai-14-åringer - bare i litt større flasker! Foreløpig ser det bra ut! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Kommer hun til å lese her inne da?

Denne siden har florert på internett i åresvis, den har vært anmeldt av de fleste dyrevernsorganisajoner verden over også her i norge, det har vært utsendt masse spam linker til samme adresse, og hele siden er en stundents makabre spøk på internett, bildene er manipulerte og det er ingen katt inni flaskene... dessuten så går det heller ikke å gjøre det på ordentlig heller!

Si til henne at hun kan ta det helt med ro og ikke uroe seg!

Samtidig vil jeg si til henne at jeg syntes hun er flott som bryr seg og viser engasjemang... dyrevernsorganisasjner landet over blir glad for å få flere medlemmer med engasjamang og tiltakslyst!

Skrevet

Akkurat nå jobber den samme gjengen med Bonsai-14-åringer - bare i litt større flasker! Foreløpig ser det bra ut! ;-)

Med vennlig hilsen

Hun står her nå, og synes ikke du er morsom :)

Ellers, takk for svar, jeg tror hun begynner å bli overbevist nå..

Skrevet

Hun står her nå, og synes ikke du er morsom :)

Ellers, takk for svar, jeg tror hun begynner å bli overbevist nå..

Neste gang hun er ulydig så truer du henne selvsagt med å putte henne i en stor flaske! ;-)

Det er jo så åpenbart at Bonsai-kattene er tull at det faktisk ER morsomt. Nettopp fordi det åpenbart er en parodi.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Neste gang hun er ulydig så truer du henne selvsagt med å putte henne i en stor flaske! ;-)

Det er jo så åpenbart at Bonsai-kattene er tull at det faktisk ER morsomt. Nettopp fordi det åpenbart er en parodi.

Med vennlig hilsen

Jada, selvfølgelig er det åpenbart for oss voksne.

Men fjortenåringer er nå engang ikke det, selv om hun tror det selv noen ganger..

Neste gang hun ikke gidder å tømme oppvaskmaskinen, skal jeg bruke trusselen din :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...