Gjest charoline Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Hei. Jeg er en jente på 22 år som har fått konstatert lavt stoffskifte. Tar nå thyroxin for dette. Men var hos legen idag. Er så uendelig slapp, kvalm, svimmel, litt øresus. Han tok blodtrykket og det var litt lavt. Ellers nye blodprøver ang stoffskfitet. Men også blodprosenten. Vet ikke svaret enda. Men for 4 år siden var jeg på grensen til anemi. De siste månedene har jeg hatt "hard gul hud" i håndflatene. Som om jeg har gjort noe uvant med de, noe jeg ikke har gjort. Kan dette være tegn på anemi? Hva er i tilfelle behandlingen for dette? ( Har ikke hatt kraftige menstruasjoner ) Håper noen kan og orker å svare. Mvh Charonline 0 Siter
Gjest Charoline Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Jeg glemte også å nevne at jeg i en periode blødde en del neseblod, uten at jeg hadde sår eller lignende i nesen. Men det er gitt seg nå, heldigvis. Mvh Charoline 0 Siter
Trulterufsa Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Hvis du gidder å klippe og lime innlegget ditt inn på http://www.toreolsen.com/forum/index.php er det mange der med bøtter og lass av erfaring og kunnskap som kan forsøke å hjelpe. Så snakkes vi der! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.