Sanne03 Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 min sønn er 14 mnd og astma. Og når han er på sitt hverste som nå.. forskjølet i tilleg. får jeg ikke i han mat. bare lunket melk. han ahr også melk allergi. og får prosobee-- andre som opplever det sånn ? 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Når vår gutt på 3 år er forkjølet (han har også astma) må vi passe på å gi an medisin en 20-30 min. før måltidet. Det pleier å hjelpe, da spiser han mer. Tenk deg å skulle sitte å spise å være skikkelig tett, ikke særlig ok. Hvis dere ikke allerede gir medisin like før mat, er det i allefall verdt et forsøk. Håper det hjelper hos dere også. Hilsen 0 Siter
Sanne03 Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 Når vår gutt på 3 år er forkjølet (han har også astma) må vi passe på å gi an medisin en 20-30 min. før måltidet. Det pleier å hjelpe, da spiser han mer. Tenk deg å skulle sitte å spise å være skikkelig tett, ikke særlig ok. Hvis dere ikke allerede gir medisin like før mat, er det i allefall verdt et forsøk. Håper det hjelper hos dere også. Hilsen det kan jeg prøve.. jeg har hat atsma i 20 år. men jeg er jo bedre nå. og husker jo ikke åssen jeg var., men mamma sa at fikk dem i meg en hal brød skive så var jeg jo flink. Men tak for råde .. skal testes 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.