Gå til innhold

JIIPPIII, jeg har vunnet!!

Anbefalte innlegg

Gjest flaks!
Skrevet

351 413.00. ( Three Hundred And Fifty One Thousand, Four Hundred And Thirteen Euro. Cero Cent, det skulle bli nesten 3 millioner norske kroner det!!

Men hvordan skal jeg få pengene på min konto?

Gjest tottlå
Skrevet

Hæææ.......hvor har du vunnet dette????

Jeg vil også"!!!!!!

Gjest alive&kicking
Skrevet

Jeg gir deg gjerne kontonummeret mitt!

Gjest osiris
Skrevet

Har du kjøpt et lodd utenlands?

Dersom det er noen som har tatt kontakt med deg for å fortelle deg at du har vunnet uten at du har kjøpt et lodd så bør det ringe noen varselklokker...... Folk har blitt ribbet for penger på denne måten.

Dersom du har kjøpt et lodd og vunnet, så GRATULERER! Jeg er glad på dine vegne

Skrevet

Jeg og min mann har også nettopp fått beskjed, så dette er helt fantastisk! 3 som har vunnet førstepremien - wow!

Skrevet

Hvilket spill spilte du??

Om du virkelig har vunnet, og du er mann, så kan du få mitt mobilnr..hehe ;))

Er du kjekk i tillegg, så kan du få mer *erter**

Skrevet

Du må opprette en nigeriansk konto, som du først overfører 30 000 spenn til

lille, store, redde meg
Skrevet

De hadde det nettopp oppe på tv2 hjelper deg! Du er blitt lurt. Fatter du virkelig ikke det?

Skrevet

Hæææ.......hvor har du vunnet dette????

Jeg vil også"!!!!!!

Du vil også bli lurt?

Skrevet

For all del ikke betal inn noen penger for å få beløpet overført til din konto! Da er du en av mange som har blitt lurt!

Be dem sende deg en sjekk (cheque or Money order) til din adresse.

Gjest teatrika
Skrevet

Jeg HÅPER at du ikke er så lite intelligent at du faktisk tror at du faktisk har vunnet dette her?!?! Hehe, jeg gir meg ende over, at folk virkelig fremdeles kan gå på denne svindelen!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...