Gå til innhold

AA


Tdbugge

Anbefalte innlegg

Leser i boka til AA at typiske kjenntegn til en alkoholiker kan være:vanskelig å komme innpå han,mye tankegang,mye sinne,irritere seg lett over ting..osv..alt stemmer jo det som står i boka...sånn er eg..Hva skal eg gjøre for å bli kvitt min trang til å drikke??Eg er makteslaus over denne sjukdommen.Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

soso1365380441

Gå på AA-møter. Lytt til hva de sier. Les store boken. Skaff deg en oppegående fadder som er i programmet. Det nytter og hjelper. OG husk Ta en dag ( en time ) av gangen. Ikke ta den neste drinken - ring noen i gruppen når du får behov. OG Ceep comming back - selv om du skulle sprekke. Viktigst av alt Gå på møter - jobb med programmet - ett trinn av gangen.

Du er ikke alene - mange har gått veien før deg - og holder seg edru i AA.

Alt det beste - lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...