Gå til innhold

Dere som går på treningssenter

Anbefalte innlegg

Gjest nyttårsforsett..
Skrevet

Hva betaler dere i mnd?

Og hva er dette nye de er begynt med; å ha møte før innmelding?

Har treningssentere faste priser, eller kan jeg "forhandle" meg til billigere pris? Prute??

Skrevet

betaler 351 kr på sats, da har arbeidsgiveren min en avtale med senteret.

( flere opplysninger til sdd)

Gjest Trene koster pæng
Skrevet

På vårt senter er det forskjellige satser. Irriterende. Jeg skulle få en kjempegod pris siden jeg er i familie med en som jobber der. VAr jo veldig fornøyd da, bare for å oppdage at andre hadde (av helt andre grunner igjen) ganske mye mindre månedsbetaling enn meg.

Tror de ikke kundene snakker sammen da eller? Halvparten går jo og føler seg lurt siden DE skulle få best pris. Liksom.

Fast pris er bedre! Men på vårt senter varierer det vel fra drøye 200 og opp mot 500 pr måned. Jeg er trygda og min 'forening' har forhandlet seg fram til en pris for medlemmene. For tiden i underkant av 300.

Skrevet

Jeg skal begynne nå, men har ikke bestemt meg for hvor. Enten blir det 300 i året gjennom skolen, ellers blir det 250 kroner i måneden et annet sted. Synes sats er blitt altfor dyrt... men kunne hatt nytte av barnepass da.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tviler på at du kan forhandle deg fram til noe som helst, men mange bedrifter har bedriftsavtaler hos diverse helsestudiokjeder.

Selv betaler jeg rundt 370 kroner hos SATS, men inntil nylig, før jeg fant ut at vi har bedriftsavtale hos dem, betalte jeg ca. 470 kroner.

Latterlig dyrt uansett, men jeg har få alternativer.

Når det gjelder "møter" tror jeg det er vanlig at du har en samtale (et langt bedre ord spør du meg) med en treningsveileder før du starter, hvor dere sammen kan tilpasse treningsopplegget ditt etter dine behov.

Men denne samtalen er garantert frivillig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

betaler 351 kr på sats, da har arbeidsgiveren min en avtale med senteret.

( flere opplysninger til sdd)

Jeg mangler fortsatt alder og cup-size. :)

Skrevet

Jeg mangler fortsatt alder og cup-size. :)

75 og 31c...eller var det kanskje motsatt:) Du da? alder mener jeg:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

75 og 31c...eller var det kanskje motsatt:) Du da? alder mener jeg:)

Jeg ligger nok et årskull eller to bak deg (jeg er rundt 29), mens jeg ikke har sjekket ut cup-sizen min på en stund.

Men 75 er en fin... eh, alder.

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg ligger nok et årskull eller to bak deg (jeg er rundt 29), mens jeg ikke har sjekket ut cup-sizen min på en stund.

Men 75 er en fin... eh, alder.

Jeg betaler rundt 4000. - i året på NIMI (Norsk Idrettsmedisinsk institutt). Da kan jeg gå så ofte jeg vil.

Der er det en fin og avslappende blanding av folk,alt fra slagrammete gamle til folk på landslag i fotball eller håndball. Og vanlige trimmere, sånn som jeg.

Du får en prøvetime, gratis, der du blir vist rundt og får prøve apparatene, og skrevet opp hvordan du skal trene.

Gått der i snart ti år, jeg.

Gjest Dame55
Skrevet

Nautilus Gym og Bad: kr. 260 pr. mnd. eller kr. 3000 pr. år kontant.

Greit med gratis svømmehall når man vil også.

Skrevet

Jeg betaler 459,- på SATS. Da kan jeg bare trene på ett senter.

Dyrt!

Dersom jeg betaler rundt 510(?) kan jeg trene på alle senterene i norge (alle sats senter.)

Men jeg er veldig fornøyd med sats da...

Vennlig hilsen,

Skrevet

Aftenposten igår hadde en artikkel om treningssentre (i oslo), der kom SATS dårligst ut (dvs dyrest). Se om den artikkelen ligger på websiden deres og? Ellers, om du er student så sjekk ut velferdstilbudet for studenter, de er vanligvis billigst samt at treningssentre pleier såvidt jeg vet å ha egne studentpriser. Ikke meld deg på så¨nn fast mnd betaling før du er sikker på at du faktisk skal trene regelmessig. Sentrene trener masse på folk som melder seg på fast mnd betaling men som aldri/sjelden benytter seg av det og "glemmer" at de trekker fra kontoene dems fast hver mnd...

Skrevet

Tviler på at du kan forhandle deg fram til noe som helst, men mange bedrifter har bedriftsavtaler hos diverse helsestudiokjeder.

Selv betaler jeg rundt 370 kroner hos SATS, men inntil nylig, før jeg fant ut at vi har bedriftsavtale hos dem, betalte jeg ca. 470 kroner.

Latterlig dyrt uansett, men jeg har få alternativer.

Når det gjelder "møter" tror jeg det er vanlig at du har en samtale (et langt bedre ord spør du meg) med en treningsveileder før du starter, hvor dere sammen kan tilpasse treningsopplegget ditt etter dine behov.

Men denne samtalen er garantert frivillig.

Hei, hei. Så da har vi altså noe mer enn dol felles:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hei, hei. Så da har vi altså noe mer enn dol felles:)

Jupp, verden er liten. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...