Gå til innhold

Skrive brev og konfrontere

Anbefalte innlegg

Gjest pomona

Jeg har tenkt å skrive brev til overgriperen- min bror. Jeg er lei av hans "ikke ydmyke" holdning, og at han turer fram i familieselskaper som om ingen ting har hendt. Nå skal jeg faen meg gi ham inn, han skal ikke gå i neste fest med hodet hevet. Jeg er sinna og hevngjerrig. Er det en lur ting å skrive brev, jeg orker ikke konfrontere en gang til face to face. Var kvalm i mange måneder etterpå. Jeg vil at han skal lide, noen som har gode forslag- jeg tar i mot alle utspekulerte metoder som finnes.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169452-skrive-brev-og-konfrontere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan :))

Jeg har gjort det !!! Skrevet brev til min overgriper som også er en i familien. For siikkerhetsskyld sendte jeg en kopi til kona også.Jeg ba ha dra til *^_:*^*^^, og sa at han ikke er velkommen noen steder der jeg befinner meg.Jeg fortalte han også at jeg ALDRI vil ha noe med han å gjøre,hverken jeg, min mann, eller mine barn.

For å være sikker på at han åpnet brevet så postet jeg det fra en annen by og uten avsender.

Så det så.Deilig !

Gjest pomona

Heisan :))

Jeg har gjort det !!! Skrevet brev til min overgriper som også er en i familien. For siikkerhetsskyld sendte jeg en kopi til kona også.Jeg ba ha dra til *^_:*^*^^, og sa at han ikke er velkommen noen steder der jeg befinner meg.Jeg fortalte han også at jeg ALDRI vil ha noe med han å gjøre,hverken jeg, min mann, eller mine barn.

For å være sikker på at han åpnet brevet så postet jeg det fra en annen by og uten avsender.

Så det så.Deilig !

Hei! Så du sendte brev til kona også. Den muligheten har jeg ikke tenkt på. Hun vet jo at noe har skjedd, har konfrontert ham før, men han har sagt til henne at det var en uskyldig "doktorlek". Tror jammen hun skal få et brev hun og. Takk for tipset

soya1365380375

Hei Pomona!

Jeg syntes definitivt du skal sende et brev.. Min overgriper døde før jeg kom så langt.. Dessuten var jeg for ung, bare 12 år! Det har plaget meg noe sinnsykt at jeg aldri fikk konfrontert han! Bare gjør det, og som Maar skrev; send brev til kona og... La han lide!! Har du gått til sak mot han? Mange måter du kan gjøre livet hans surt på..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...