fei1365380229 Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Jeg så ikke hele programmet i går, men jeg så et intervju med mannen dagen før. Jeg tror for noen er det viktig å prate og prate om dem de har mistet. Man ser at mange har behov for å fortelle om hva de har opplevd. Dette er sikkert en måte å bearbeide sorgen på, nå vet alle hva han har opplevd og hvordan han mistet konen og det ufødte barnet sitt, da er det kanskje lettere for folk å ta kontakt og snakke med han. Det er så fort gjort å sette seg til dommer over hvordan folk reagerer når de opplever stor sorg. Man sier; dette hadde ikke jeg klart. Men som regel er vi mennesker mye sterkere i en krisesituasjon enn vi er klar over. 0 Siter
Goliath Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Nettopp! DET er jo hele essensen i det her. Hva er hans tilstand? Vet vi noe som helst om det? Bør ingen som nettopp er rammet av en større tragedie få stå frem og fortelle om sine opplevelser? For det er jo det dere sier? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.