Gå til innhold

Hvor klager jeg på UD

Anbefalte innlegg

Gjest Brev til overordnede
Skrevet

I forbindelse med forestående "oppvask" ønsker også jeg å skrive inn hva jeg opplevde da jeg ringte UD. Hvem kan jeg sende dette til (noen overornede) slik at informasjonen kommer fram til dem som skal vurdere det?

UD snakker ikke sant når de unnskylder sine feil og bortforklarer alt. Tror det er viktig at enkeltpersoner forklarer saklig og korrekt hva de opplevde når de ringte.

Skrevet

Bondevik har gått med på at det opprettes en granskningsgruppe som skal se på hele regjeringen og alle departementenes håndtering av dette, så det riktigste og beste vil være å vente til denne er oppnevnt, og sende din forklaring / klage dit.

skorpionfisken
Skrevet

Skriv ned det du vil si, og vent til den uavhengige kommisjonen er opprettet, og send din versjon dit.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Skal du klage til UD må du iallefall IKKE sende klagen dit! Send en mail til NRK og hør om de vet hvor klagene skal behandles. F.eks.

Gjest osiris
Skrevet

Sannsynsligvis til en kommisjon, eller til Statsministerens kontor

Gjest LucySky
Skrevet

Bondevik har gått med på at det opprettes en granskningsgruppe som skal se på hele regjeringen og alle departementenes håndtering av dette, så det riktigste og beste vil være å vente til denne er oppnevnt, og sende din forklaring / klage dit.

UD har vært beryktet for pinlig "korrekt" og gammeldags saksgang i alle år. Huset der er også fullt av folk som tviholder på sine områder og sin tue, det er påkrevd med oppvask og har vært det veldig lenge. Jeg har jobbet med folk der, og så mye har jeg aldri ventet, og så mye hvisking i krokene har jeg aldri oppplevd.

Jeg snakker nå om den indre kulturen. Ikke om hva de gjør utad ellers.

Skrevet

Skriv det ned nå, men vent med å sende det til den uavhengige kommisjonen er oppnevnt - og send det så dit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...