Gå til innhold

ikke fjern innlegget mitt!


sweet_gørl

Anbefalte innlegg

jeg bare lurte på om noen visste hvordan man kan få tak i et legitimasjon!!! hvorfor gidder folka her å fjerne det? pllllease da, folkenzz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg mente FAKE legitimasjon da vettø;);) jeg er 16 og ville hatt En på 18 år!! jeg vet jo hvordan man kan få EN ekte legitimasjon!!!;) hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vincent

jeg mente FAKE legitimasjon da vettø;);) jeg er 16 og ville hatt En på 18 år!! jeg vet jo hvordan man kan få EN ekte legitimasjon!!!;) hilsen

Synes du det er rart at et innlegg hvor du spør etter falsk id blir slettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest værsåsnill

jeg mente FAKE legitimasjon da vettø;);) jeg er 16 og ville hatt En på 18 år!! jeg vet jo hvordan man kan få EN ekte legitimasjon!!!;) hilsen

Det er ikke lov til å fortelle hvordan noen skal gjøre ulovlige ting, vet du lille venn! Da er de nødt til å slette innlegget ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du det er rart at et innlegg hvor du spør etter falsk id blir slettet?

uanZ...dere har visst ikke lest allt det SYKE som står innpå her! jeg kan love dere at det står verre ting enn hvordan man får tak i en falsk ID!! by the way..leser de gjennom alle innleggene da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

uanZ...dere har visst ikke lest allt det SYKE som står innpå her! jeg kan love dere at det står verre ting enn hvordan man får tak i en falsk ID!! by the way..leser de gjennom alle innleggene da??

Som jeg forklarte deg i mailen jeg sendte, vi ønsker ikke innlegg av ulovlig karakter på vår tjeneste. Doktor Online skal ikke brukes til å formidle slik informasjon og derfor sletter vi slike innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg forklarte deg i mailen jeg sendte, vi ønsker ikke innlegg av ulovlig karakter på vår tjeneste. Doktor Online skal ikke brukes til å formidle slik informasjon og derfor sletter vi slike innlegg.

men det er okej allikevel. egentli var det til en oppgave på skolen om ulovlige handlinger via internett men jeg fatter dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg forklarte deg i mailen jeg sendte, vi ønsker ikke innlegg av ulovlig karakter på vår tjeneste. Doktor Online skal ikke brukes til å formidle slik informasjon og derfor sletter vi slike innlegg.

men det er okej allikevel. egentli var det mest til en oppgave på skolen om hvor lett det er med ulovlige handlinger via internett men jeg fatter dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legitimasjon kan du få på posten eller i banken (bank-kort).

Pass får du hos politiet.

Det var da svært til prektighet. Har du aldri vært 16 og hatt behov for litt justert fødselsdato? Vi limte og stifta, bytta bilder og ordna verre. Du også, tipper jeg - hvis du ikke var sånn TenSing eller no, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harse-lars

men det er okej allikevel. egentli var det mest til en oppgave på skolen om hvor lett det er med ulovlige handlinger via internett men jeg fatter dere!

Nå fossror du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vincent

Det var da svært til prektighet. Har du aldri vært 16 og hatt behov for litt justert fødselsdato? Vi limte og stifta, bytta bilder og ordna verre. Du også, tipper jeg - hvis du ikke var sånn TenSing eller no, da.

Prektig? Jeg? Takk for det. :-)

Selvsagt hadde jeg "behov" for det.

Jeg gjorde akkurat det samme som du. Klippa og limte - brukte letraset og stempel-sett. Resultatet blei ikke alltid like bra - men vi kom faktisk inn der vi skulle.

Faktum er at det ikke er så himla lett å trikse med dagens id-kort. Og ikke veit jeg om no'n som fikser det - og hadde jeg det - så er det heller tvilsomt om jeg ville poste det her.

Ville du?

PS/

TenSing? Hva tar du meg for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prektig? Jeg? Takk for det. :-)

Selvsagt hadde jeg "behov" for det.

Jeg gjorde akkurat det samme som du. Klippa og limte - brukte letraset og stempel-sett. Resultatet blei ikke alltid like bra - men vi kom faktisk inn der vi skulle.

Faktum er at det ikke er så himla lett å trikse med dagens id-kort. Og ikke veit jeg om no'n som fikser det - og hadde jeg det - så er det heller tvilsomt om jeg ville poste det her.

Ville du?

PS/

TenSing? Hva tar du meg for?

De tensing-greiene var bare for å provosere deg til reaksjon. Du er vel så full av fan du også, at tensing var uaktuelt (jentene var imidlertid ganske greie og villige, så vidt jeg husker).

Til saken: nei, ikke jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterjenta

Nå fossror du...

Ja, var det ikke bedre om hu bytta inn årene i en feit påhengsmotor, mon tro.... Må bli tungt å fossro i oppoverbakke...

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg så på nyhetene i går trenger man bare en ok scanner. Etterpå redigerer du bare litt der hvor du finner det nødvendig.

Skal du drekke sprit bør du blande den ut med vann eller ditto som smaker lite - evt drekke bart ( ikke cola, juice eller annet tull). Slik unngår du å havne på avdeling for pumping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tensing-greiene var bare for å provosere deg til reaksjon. Du er vel så full av fan du også, at tensing var uaktuelt (jentene var imidlertid ganske greie og villige, så vidt jeg husker).

Til saken: nei, ikke jeg heller.

Ten-Sing var helt allrigt syntes jeg- i alle fall så fort jeg fikk greie på at jeg ville slippe unna alle de obligatoriske gudstjenestene under konfirmasjonsopplæringen hvis jeg meldte meg inn i Ten-Sing :-)

Mye bedre å synge en gang i uka (evt. mindre *hehe*)enn å kaste bort en masse søndager på å høre på en sløv prest messe om det overnaturlige.

...tenkte jeg....og var dermed medlem i Tensing i noen måneder i åttende klasse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...