Gå til innhold

vondt i magen - gå til legen?

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
Skrevet

har hatt vondt i magen, er den 3. dagen i dag. er øverst i mageregionen, rett under ribbena, midt på. ikke kramper, men jevnt vondt.

er ikke vant til å ha vondt i magen så jeg er litt bekymret. bør jeg gå til legen? er ekstra bekymret også, for skal opereres på lørdag og må være frisk til operasjonen.

bruker legen å kunne komme med noe fornuftig ved magevondt, eller er det vanskelig for de å finne årsak?

håper noen kan komme med noen gode råd. på forhånd takk :)

Gjest gå til legen
Skrevet

Jeg syns absolutt du skal gå til legen i dag, spesielt siden du skal opereres. Sikkert ikke noe farlig, men det er viktig å vite hva det er for at de skal vite om de bør utsette operasjonen litt eller ikke. Du må være helt frisk hvis du skal ta narkose feks.

Skrevet

Høres ut som du har smerter pga. at du er bekymret, sikkert pga. operasjonen.

Helt normalt å få smerter der du beskriver, når man er bekymret.

Selvfølgelig kan det vere lurt å ringe lege for å høre hva h*n mener.

lalala1365380457
Skrevet

har fulgt råd og gikk til legen. takk og pris for det. de fant ikke noe galt med magen, men jeg hadde begynnende urinveisinfeksjon..fikk en 3 dagerskur så jeg skal bli frisk før operasjonen..flaks at jeg dro for å sjekke!

spørs om vondt i magen er pga at jeg gruer meg (uten å være så veldig klar over det eller noe sånt)..kan vel iallefall slippe og begkymre meg over det da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...