Gjest uten tupè Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Fy faen så det blåser her! Er vitne til de kraftigste vindråsene jeg har opplevd i mitt liv på landjorden! Flere som er redd for at taket skal forsvinne i skrivende stund? 0 Siter
carma Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Hvor er "her"? Her er det ikke et vindpust. 0 Siter
Gjest uten tùpe Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Hvor er "her"? Her er det ikke et vindpust. Gjett en gang.... Skal ut og kjøre en liten, gammel bil og hvis jeg ikke logger på dol i kveld, så har jeg nok blåst av veien :0) 0 Siter
Mistera Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Du må befinne deg i møre og romsdal eller i sogn eller no! 0 Siter
Gjest en mamma i nord Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Her jeg bor blåser det altid Legger ikke så mye merke til det lenger. Pussig det der, når de melder sterk storm så er det liten forskjell her. 0 Siter
Gjest uten tupè Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Her jeg bor blåser det altid Legger ikke så mye merke til det lenger. Pussig det der, når de melder sterk storm så er det liten forskjell her. Det hadde jeg glemt.......Jeg er jo på ferie her Mistera hadde rett. Sogn og Fjordane Selv om jeg bodde her de 20 første årene av livet så har jeg glemt hvor sterkt det kan blåse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.