Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva heter programmet der ei australsk dame leder et stort team av profesjonelle og pusser opp hjemmene til folk mens de er borte?

Finnes det en webside om programmet?

Eller: var det noen som så programmet da de pusset opp et gammelt fjøs på en gård. Det sprayes da speil for å gjøre de litt rimete (med strå-motiver). Hvordan fikk de til dette?

Skrevet

Ekstrem Oppussing på Tv3 ?

Nei, vi har ikke TV3, så det er det nok ikke.

Programmet går på NRK, TV2 eller TVNorge.

Skrevet

Heisann!

Jeg vet hva du mener, men husker ikke hva det het i farten. Jeg er ganske sikker på at det går på tvn, og at hun dama heter Debbie et eller annet. Kanskje du finner noe inne på sidene til bbc eller noe?!

Skrevet

Heisann!

Jeg vet hva du mener, men husker ikke hva det het i farten. Jeg er ganske sikker på at det går på tvn, og at hun dama heter Debbie et eller annet. Kanskje du finner noe inne på sidene til bbc eller noe?!

Debbie Travis ?!

Skrevet

Debbie Travis ?!

Yepp, hun heter Debbie Travis, og programmet heter "facelift" på engelsk (men jeg tror de kaller det noe annet på norsk). Jeg fikk mange treff da jeg søkte på Debbie Travis bbc på google.no.

Skrevet

Yepp, hun heter Debbie Travis, og programmet heter "facelift" på engelsk (men jeg tror de kaller det noe annet på norsk). Jeg fikk mange treff da jeg søkte på Debbie Travis bbc på google.no.

Nå skal jeg ikke skrive flere innlegg her:) , men det er denne dama du mener:

http://www.hgtv.ca/tv/hostideas/debbietravis/default.asp

(håper linken virker).

Vennlig hilsen

Skrevet

Det heter NYTT ROM og går på tvNorge - sendetid onsdager kl. 20:30 - ELSKER SÅNNE PROGRAMMER! .)

de la på stråene - og så sprayet de med frostet-glassmaling - skal prøve å finn det for deg jeg:

************** vent litt**************

her er det!

http://www.debbietravisfacelift.com/episodes/20040104/

Skrevet

Det heter NYTT ROM og går på tvNorge - sendetid onsdager kl. 20:30 - ELSKER SÅNNE PROGRAMMER! .)

de la på stråene - og så sprayet de med frostet-glassmaling - skal prøve å finn det for deg jeg:

************** vent litt**************

her er det!

http://www.debbietravisfacelift.com/episodes/20040104/

Tusen takk for hjelpa, akkurat det jeg trengte! Lurer på om det er så lett som det høres ut som (med de frosta speilene mener jeg...)

Skrevet

Tusen takk for hjelpa, akkurat det jeg trengte! Lurer på om det er så lett som det høres ut som (med de frosta speilene mener jeg...)

Ja det tror jeg sikkert! ) - du så det var bare å plassere pila over speilene på det nederste bildet - og så kom oppskrifta opp? - var visst noe sølvmaling også..

Skrevet

Ja det tror jeg sikkert! ) - du så det var bare å plassere pila over speilene på det nederste bildet - og så kom oppskrifta opp? - var visst noe sølvmaling også..

Ja, fant "oppskriften"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...